از نظر Spigen سازنده مشهور کیس برای گوشی‌های هوشمند، گلکسی اس۶ این شکلی خواهد بود

هرچه به زمان برگزاری نمایشگاه موبایل اسپانیا نزدیک می‌شویم، شاهد درز اطلاعات و تصاویر بیشتری از پرچم‌دارانی که احتمال می‌رود طی روند این رویداد معرفی شوند هستیم، در همین راستا یکی از مشهورترین سازندگان کیس برای گوشی‌های هوشمند نه‌تنها تصاویری منتسب به گلکسی اس۶ را منتشر کرده بلکه قاب‌های محافظ طراحی شده برای آن را نیز در فروشگاه آمازون برای فروش گذاشته است.

0

تصاویری رندر شده‌ای که Spigen منتشر کرده، بسیار شبیه تصاویریست که روز گذشته توسط یک خرده فروشی چینی درز داده شده بود، از این‌رو شاید بتوانیم انتظار چنین شکل و شمایلی را برای نسخه نهایی گلکسی اس۶ داشته باشیم. Spigen در گذشته نیز به خاطر انتشار تصاویر دقیق از کیس محافظ دستگاه‌ها پیش از معرفی رسمی شناخته شده است.

همانند تصاویر از پیش‌تر درز کرده بود، ظاهر گلکسی اس۶ معرفی شده توسط Spigen نیز نمایانگر تغییر محل قرارگیری فلاش LED و حسگر ضربان قلب در این محصول است. شایعات گذشته خبر از طراحی رادیکالی گلکسی اس۶ بر اساس طرحی به نام Project Zero می‌دادند، اما اگر صحت تصاویر جدید تأیید شود، شاهد پرچم‌داری با بدنه‌ی پلاستیکی و با ظاهری شبیه به گلکسی اس۵ خواهیم بود.

بر اساس اطلاعات قبلی انتظار می‌رود سامسونگ از پرچم‌دار بعدی خود در دو نسخه استاندارد و صفحه‌نمایش دو لبه خمیده با کیفیت Quad HD و به‌کارگیری پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7420 به‌جای اسنپ‌دراگون 810 در کنگره جهانی موبایل که قرار است حدود 2 ماه دیگر در بارسلونای اسپانیا برگزار شود، رونمایی کند.

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.