ویژگی های جدید نسخه موبایلی ویندوز 10 تا دو هفته دیگر از راه خواهد رسید

اگر دنبال گر اخبار مرتبط با دنیای ویندوز و ویندوز فون باشید، بدون شک در جریان هستید که مایکروسافت چندی پیش از نسخه جدید ویندوز 10 و ویندوز 10 نسخه موبایل رونمایی کرد.

1

مایکروسافت چندی قبل کنفرانسی به مناسبت رونمایی از نسخه جدید ویندوز 10 برپا کرده بود. بخش اندکی از این مراسم به ویندوز ۱۰ نسخه موبایل اختصاص داشت و تنها چند ویژگی از آن به نمایش در آمد، اما همین چند قابلیت جدید بسیار امیدوار کننده بود. تاکنون مایکروسافت اثبات کرده بخش صدای کاربران بیهوده نبوده است و درخواست‌های کاربران برای آن‌ها مهم است، در همین راستا چندی پیش نیز شاهد پشتیبانی رسمی ویندوز 10 از تقویم هجری شمسی بودیم.

More Windows 10 for phones

بدون شک ویژگی‌های معرفی شده تمام قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۰ موبایل نیستند و باید منتظر ویژگی‌ها و امکانات جدیدی در آینده نزدیک باشیم، در همین راستا سرپرست بخش ویندوز مایکروسافت جو بلفیوری، دیروز در توییتی خبر نمایش قابلیت‌های بیشتری از این پلتفرم در یک الی دو هفته آینده را اعلام کرد. لازم به ذکر است که قابلیت‌های جدید قابل دریافت توسط توسعه‌دهندگان نبوده و صرفاً در قالب فیلم تبلیغاتی ارائه خواهد شد.

mynokiablog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. هادی می‌گوید

    بی صبرانه منتظر ویندوز 10 هستم. فقط ویندوز 10. زنده باد نوکیا و مایکروسافت