عرضه کنترلرهایی از جنس طلای 24 عیار برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4

کنترلرهای 300 دلاری پلی‌استیشن 4 تقریبا به طور کامل به فروش رفته‌اند.

2

اوایل این هفته بود که “ColorWare” از کنترلر‌های به شدت خاص پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان که از طلای 24 عیار ساخته شده‌اند رونمایی کرد.

با توجه به قیمت و هزینه‌ی ساخت، طبیعی است که بیشتر از 25 دستگاه از این کنترلرها بیشتر ساخته نشده باشد، اما همین مسئله شاید نشان دهد که فروش کمتر کنترلر ایکس‌باکس شکستی واضح‌تر برای این کنسول باشد. شاید هم البته نشان‌گر این باشد که دارندگان کنسول ایکس‌باکس، به اندازه‌ی قابل توجهی نسبت به رقبا باهوش‌تر و عاقل‌تر هستند و حاضر نمی‌شوند پولی معادل قیمت کنسول را بابت چیزی در این حد احمقانه خرج کنند. قضاوت با شما.

ps4-gold-controller xbox-one-gold-controller

نگاهی به تصاویر منتشر شده از کنترلرها مشخص می‌کند که کنترلر پلی‌استیشن 4 در هیبت طلایی و تازه‌ی خود نسبت به کنترلر ایکس‌باکس وان زیباتر و دلفریب‌تر است. شاید هم این مسئله البته تنها به خاطر عکس باشد. احیانا اگر سازندگان عکس زیباتری از کنترلر ایکس‌باکس وان به نمایش می‌گذاشتند، اوضاع فروش آن بهتر بود.

با این که قصد نداریم در مورد جواهرات بچه‌های پولدار قضاوت کنیم، اما کمی هوشیاری شاید خریداران این کنترلر را به راه راست هدایت می‌کرد و آن‌جا می‌توانستند با 100 دلار کمتر، کنترلر‌هایی خریداری کنند که در تاریکی شب می‌درخشند. به هر حال درخشش در تاریکی شب، همیشه بر سطح طلایی پیروز است.

GameNews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ایمان می‌گوید

    نه دروغ میگه!!خخخخ

  2. Hamzeh می‌گوید

    جدی میگی