انتشار آپدیت جدیدی از اندروید 4.4 برای اکسپریا Z3 Dual سونی

هنگامی که اکثر شرکت‌های تولید کننده محصولات اندرویدی در حال کار بر روی آپدیت اندروید 5 هستند، سونی امروز مجوز دریافت نسخه ای تازه از اندروید 4.4 کیت کت را به منظور رفع مشکلات آپدیت قبلی برای دارندگان  Sony XPERIA Z3 Dual صادر کرد.

0

سونی از معدود شرکت‌هایی است که هیچ‌گاه محصولات قدیمی‌تر خود را از یاد نمی‌برد، در همین راستا هم‌اکنون دارندگان گوشی هوشمند دو سیم‌کارته  Sony XPERIA Z3 Dual با رام‌های خاورمیانه، اسپانیا، برزیل، ایالات‌متحده و اوکراین می‌توانند دستگاه خود را به نسخه‌ای تازه از  اندروید 4.4.4 آپدیت کنند.

Xperia-Z3-Dual_23.0.F.1-Update

تا پیش از این نیز نسخه تک سیم‌کارت Sony XPERIA Z3 مجوز دریافت این آپدیت را گرفته بود، اما بدون شک این آپدیت که با شماره ساخت 23.0.F.1.82 تا 23.0.1.F.0.96. عرضه شده، خبر خوشی برای دارندگان  Sony XPERIA Z3 Dual خواهد بود.

 این آپدیت،با نسخه‌ی نرم افزاری اندروید 4.4.4، چهارمین نسخه ی نرم افزار Z3 Dual است که برای رفع مشکلات نسخه‌ی قبلی و آماده سازی دستگاه برای اندروید 5 منتشر شده است 

xperiablog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.