Meizu m1، گوشی هوشمندی 5 اینچی با سخت افزار قدرتمند به ارزش 110 دلار

کمپان چینی Meizu دیروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Meizu m1 رونمایی کرد، بسیاری از کارشناسان این محصول را رقیبی جدی برای نسل دوم Xiaomi Redmi  که به‌تازگی به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز شده، قلمداد می‌کنند.

1

Meizu m1 از همزاد خود کمی بزرگ‌تر بوده، چنانکه دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن  1280 در 768 پیکسل با چگالی تصویر 300 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. این گوشی هوشمند از پردازنده 64 بیتی  MT6732 مدیاتک بهره می‌برد که شامل چهار هسته پردازنده Cortex-A53 CPU با سرعت کلاک 1.5GHz است، در حالی که رقیب Xiaomi Redmi 2  از تراشه‌های 1.2GHz Cortex A53 استفاده کرده است.

Meizu m1

همان‌گونه که گفته شده محصول جدید Meizu دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بوده و در صورت تمایل می‌توان حافظه ذخیره‌سازی را با استفاده از کات حافظه جانبی تا 128 گیگابایت افزایش داد. این گوشی دارای طراحی بدنه صیقلی با پلاستیک رنگی شفاف بوده و قرار است در رنگ‌های سبز، زرد، صورتی، سفید و نعنایی با ابعادی چون  140.2 در 72.1 در 8.9 میلی‌متر به بازار عرضه شود.

gsmarena_008

Meizu m1 از دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی در قاب پشتی و دوربین 8 مگا پیکسلی در جلو برای گرفتن عکس‌های سلفی و مکالمه تصویری بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از محافظ صفحه گوریلا گلس نسل 3، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان و قابلیت برقرار ارتباط از طریق شبکه  LTE اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده Meizu m1  از هفته آینده با قیمت 110 دلار در چین قابل‌ خرید خواهد بود.

  gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسام می‌گوید

    سامسونگ و meziu = هر هفته یک گوشی میدن بیرون