معرفی نسخه به روز شده لپتاپ Precision M3800 توسط دل

نسخهٔ‌ آپدیت شدهٔ لپ‌تاپ‌ Precision M3800 دِل در فستیوال فیلم ساندَنس رونمایی شد.

0

خرید سخت‌افزار به منزلهٔ تأیید اجرای نرم‌افزارهای مورد نیاز نیست و به همین دلیل لپ‌تاپ جدید شرکت دل از استاندارد ISV برای ویرایش فیلم‌ و کارهای گرافیکی سنگین پشتیبانی می‌کند تا خریداران حر‌فه‌ای با اطمینان خاطر لپ‌تاپ M3800 دل را برای انجام کار‌های گرافیکی سنگین انتخاب کنند.

همانطور که گفته شد، این لپ‌تاپ جدید شرکت دل مخصوص حرفه‌ای‌ها ساخته شده و امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی با کیفیت 4K را می‌توان به صورت سفارشی انتخاب کرد. سیستم‌عامل نیز در این مدل بنا به سفارش مشتری می‌تواند بین نسخه ویندوز ۷، ویندوز ۸.۱ و نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان اوبونتو، متغیر باشد.
دل سعی کرده تا از لحاظ امکانات حرفه‌ای در M3800 چیزی از قلم نیافتد و این لپ‌تاپ پیشرفته به درگاه Thunderbolt 2 مجهز است، این قابلیت به تبادل اطلاعات با سرعت ۲۰ گیگابایت در هر ثانیه منجر خواهد شد.

با این امکانات قوی، کاربر قادر است تصاویر خام و ادیت نشده (raw) با کیفیت 4K را ویرایش نماید و در همان لحظه از آنها نسخه پشتیبان تهیه کند.
هارد ۲ ترابایتی، پردازنده i7 چهارهسته‌ای، کارت گرافیک انویدیا کوادرو K1 100M در کنار ۱۶ گیگابایت رم سایر مشخصات این لپ‌تاپ را که 4.15 پوند وزن دارد، تشکیل می‌دهد.حرفه‌ای‌ها از همین الان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دل این محصول را با قیمت ۱۷۰۰ دلار خریداری کنند.

geeky-gadgets

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.