انتشار نتیجه بنچمارک Geekbench 3.0 اچ‌تی‌سی وان M9

هرچه به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا نزدیک‌تر می‌شویم، تصاویر و مشخصات احتمالی بیشتری از پرچم‌دارانی که احتمال می‌رود طی روند برگزاری این نمایشگاه معرفی گردند به بیرون درز می‌کند، در همین راستا امروز شاهد ثبت بنچمارک های تازه‌ای از اچ‌تی‌سی وان M9 توسط Geekbench 3.0 بودیم.

0

همان‌گونه که از اسکرین شات درز کرده پیداست، اچ‌تی‌سی وان M9 در این بنچمارک از پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام MSM8994 یا همان اسنپ‌دراگون 810 استفاده کرده است. البته به نظر می‌رسد این مدل از اچ‌تی‌سی وان M9 مخصوص بازار چین ساخته شده، زیرا بر اساس شایعات گذشته پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی قرار است از پردازنده ساخت مدیاتک در سینه بهره ببرد.

 

بر اساس اطلاعات به ثبت رسیده، پردازنده اچ‌تی‌سی وان M9 توانسته در بخش عملکرد تک هسته امتیاز 1232 و در بخش چند هسته 3587 را کسب کند که به نظر امتیاز قابل قبولی برای یک پرچم‌دار 2015 می‌باشد. چندی پیش نیز رده پایی از گلکسی اس 6 سامسونگ در Geekbench به‌جای مانده بود؛ پرچم‌دار بعدی سامسونگ در این تست توانسته بود در بخش عملکرد تک هسته و چند هسته به ترتیب امتیاز  1520 و 5478 را کسب کند.

از دیگر مشخصات لو رفته توسط Geekbench در رابطه با پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی می‌توان به دارا بودن سه گیگابایت حافظه رم، پردازنده هشت هسته‌ای کوالکوام با فرکانس کار 1.55 گیگاهرتز و بهره بردن از اندروید آب‌نبات‌چوبی اشاره کرد. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی از وان M9 در کنگره جهانی موبایل (MWC 2015) رونمایی کند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.