شایعه: شیائومی آیفون شما را با یک گوشی پرچمدار خود تعویض می‌کند!

یکی از ترفندهای افزایش سهم در بازارهای گوشی‌های هوشمند که در سال اخیر تولیدکنندگان زیادی در ایالات‌متحده به‌خصوص بر ضد محصولات اپل اجرا کرده‌اند، تعویض آیفون‌های قدیمی با گوشی‌های رده‌بالای خود بوده است. بر اساس شایعاتی که اخیراً منتشر شده است، شیائومی این بار درصدد اجرای طرحی مشابه برای گوشی‌های آیفون مستعمل با گوشی‌های جدید این شرکت است.

1

به گفته منابع نزدیک به شیائومی، در این طرح دارندگان آیفون 5 اس با تحویل اسمارت فون خود به یکی از نمایندگی‌های منتخب شیائومی در بازارهای آسیایی یک فبلت Mi Note دریافت خواهند کرد؛ همچنین کاربران آیفون‌های 6 و 6 پلاس نیز می‌توانند گوشی دست‌دوم خود را با گوشی محبوب Xiaomi Mi Note Pro معاوضه کنند.

البته از گوشه و کنار خبرهایی نیز در خصوص طراحی برنامه‌ای جهت سهولت در انتقال اطلاعات برای شرکت‌کنندگان در این طرح از آیفون‌های مستعمل به گوشی‌های شیائومی به گوشی می‌رسد. در صورت صحت این طرح، احتمالاً شیائومی در اجرای هدف خود با مشکلاتی مواجه خواهد شد. به‌عنوان مثال علیرغم اینکه امکان تعویض آیفون 5 اس با Mi Note پیشنهادی اغوا کننده به نظر می‌رسد اما  آیفون 6 پلاس جدا از داشتن امکاناتی فوق‌العاده حتی به‌صورت دست‌دوم نیز قیمتی بالاتر از Mi Note Pro دارد. بر روی کاغذ قیمت هر عدد آیفون 6 پلاس در بازار  849 دلار بوده، اما شما تنها با 599 دلار می‌توانید نسخه 64 گیگابایتی Mi Note Pro را خریداری نمایید. از طرفی بسیاری از کاربران اپل تمایلی به فروش گوشی قدیمی خود ندارند، اما شاید طرح تعویض در کنار پرداخت مبلغی اضافی به کاربران بتواند عده‌ای را وسوسه کند.

همان‌گونه که گفته شد این طرح هم‌اکنون در حد شایعه بوده، اما در صورت به حقیقت پیوستن می‌تواند روند فروش محصولات اپل در چین و بازارهای آسیایی را با مشکل جدی روبه‌رو کند، از طرفی شیائومی نیز می‌تواند در بازارهای هدف با افزایش تعداد محصولات خود صاحب اسم‌ورسم شود.

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. زمان می‌گوید

    فقط کسی که دچار ضایعه مغزی شده ، شاید چنین کاری رو انجام بده