درز مشخصات فنی و تصاویر منتسب به یک نمونه اولیه از گوشی P8 هواوی

تصاویر از یک نمونه اولیه از بدنه طلایه‌دار بعدی هواوی که از آن با نام هواوی P8 یاد می‌شود به بیرون منتشر شده است. از روی تصاویر منتشر شده نمی‌توان در خصوص ظاهر P8 قضاوت کرد اما می‌توان گفت که همان حالت مستطیل مانند در طراحی P8 نیز لحاظ شده است.

0

از لحاظ سخت‌افزار هم گفته می‌شود که پرچمدار بعدی هواوی به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت 1080p، پردازنده هشت‌هسته‌ای Kirin مدل ۹۳۰، سه گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت عقب که به فناوری ثبات تصویر (OIS) مجهز است بهره می‌برد.

Claimed-Huawei-P8-leaks

از لحاظ تأمین انرژی هم هواوی برای این محصول باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته است و طبق معمول انتظار داریم طراحی بنده‌ P8 همانند سری‌‌های قبل این محصول، بسیار باریک باشد.

البته اگر از طرفداران محصولات هواوی باشید، احتمالاً به یاد دارید که چند وقت پیش نقشه راه هواوی در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود و در این سند، به پرچمداری با صفحه نمایش ۵ اینچ که قبل از نمایشگاه CES قراربوده معرفی شود اشاره شده بود.

Huawei-Roadmap

نکته جالب اینجاست که مشخصاتی که در حال حاضر از P8 به بیرون منتشر شده با اطلاعات نقشه‌ راه هواوی مغایرت دارد. به هرترتیب اردیبهشت سال آینده هواوی وعده داده تا بعد از مراسم MWC، طی مراسمی از P8 رونمایی کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.