سامسونگ قصد استفاده از ماژول دوربین خودش در گلکسی اس 6 را دارد

از زمانی که دوربین در گوشی های هوشمند به یکی از حیاطی ترین قسمت مبدل گردیده، اکثر تولید کنندگان اسمارت فون ها از ماژول های سونی و کارل زایس در محصولات خود استفاده می کنند.سونی تنها شرکتی هست که تکنولوژی خود را برای پرچمداران آیفون اپل و سری گلکسی اس سامسونگ وارد کرده، اما طبق تازه ترین خبر ها سامسونگ قصد استفاده از ماژول دوربین خودش در گلکسی اس 6 را دارد.

0

بر اساس اطلاعات قبلی انتظار می‌رود گلکسی اس 6 سامسونگ به دوربین 20 مگا پیکسلی با لرزش گیر اپتیکال مجهز شود، با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای تصمیم دارد تا در عوض ماژول دوربین سونی، از تکنولوژی خودش برای دوربین گلکسی اس 6 استفاده کند.

تا پیش از این نیز خبرهایی از فعالیت سامسونگ در زمینه‌ تولید ماژول 20 مگا پیکسلی اختصاصی دوربین برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده بود، بنابراین دور از ذهن نخواهد بود که این شرکت در آینده ای نزدیک به استفاده از تولیدات اختصاصی دوربین در پرچم‌دار آینده‌اش اقدام کند. بدون شک این اقدام سامسونگ درآمد سرشار سونی را قطع خواهد کرد و از طرفی قیمت تمام شده محصول نهایی را کاهش می‌دهد.

لازم به ذکر است که کیفیت ماژول دوربین سامسونگ هنوز در هاله‌ای از ابهام بوده و نمی‌توان در مورد آن نظری داد، بخصوص آنکه سونی در ساخت ماژول دوربین برای گوشی‌های هوشمند بسیار باکیفیت و قابل‌اعتماد عمل کرده است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.