اپل در اندیشه اسمارت کاور جدید برای آی‌پد با قابلیت‌های هوشمندانه‌تر و کنترل‌های حرکتی جدید

تا پیش از این احتمال می‌رفت آی‌پدهای آینده چند دکمه‌ی فیزیکی به همراه خود داشته باشند. این راهی جدیدی است که اپل می‌خواهد به‌وسیله‌ی آن کاربر تسلط بیشتری بر روی دستگاه داشته باشد. امروزی اطلاعاتی از ثبت اختراعات و هولوگرام‌های جدیدی از سوی  اپل به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این شرکت به دنبال یک کاور هوشمند است که قابلیت‌های حرکتی را پشتیبانی کند.

0

شرکت سازنده قصد دارد که هرچه سریع‌تر دسترسی به کنترل‌های موجود بر روی کاور را به دست آورد، در همین راستا ردپایی از اپلیکیشن طراحی گردیده برای آن طی هفته گذشته در سازمان ثبت پتنتهای فناوری نانو (USPTO) دیده شده است. وظیفه اصلی این برنامه ارتباط برقرار کردن با کاور هوشمند و ایجاد شخصی‌سازی در هنگام باز کردن آن است. با باز کردن اسمارت کاور قطعاً شناسایی حساسیت نور یکی از ویژگی‌های آن خواهد بود که روی تنظیمات اصلی نیز تأثیر می‌گزارد.

11643-4720-Screenshot-2015-01-22-232104-l-660x387

کاربر با استفاده از این کاور دیگر نیاز دارد از کلید سخت‌افزاری برای قفل کردن صفحه‌نمایش دستگاه استفاده کند، بدین ترتیب با باز کردن کاور صفحه‌نمایش آنلاک می‌شود و شما به اطلاعات و برنامه‌هایی که در حال اجرا بوده‌اند و یا ایمیل‌های دریافتی دسترسی خواهید داشت. همچنین با استفاده از حالت زیرچشمی ( peek mode ) می‌توان در صورت باز کردن نیمی از کاور، به تنظیمات اصلی و شدت روشنایی صفحه‌نمایش دستگاه دسترسی داشت.

tablet-news

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.