نسخه تحت وب واتس‌اپ سرانجام برای گوگل کروم رونمایی شد

به نظر می‌رسد فیس‌بوک قصد دارد واتس‌اپ را به پلتفرمی همگانی در بین پیام‌رسان‌ها تبدیل کند، در همین راستا امروز از نسخه تحت این برنامه رونمایی شد.

11

واتس‌اپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب موبایلی است که فقط برای مدت 1 سال رایگان بوده و پس از آن باید سالی 1 دلار بابت استفاده از خدمات بپردازید. کاربرانی هستند که بسیاری از وقت خود را در خانه یا محل کار، پای رایانه رومیزی صرف می‌کنند و سرویس جدید واتس‌اپ برای آن‌ها خبری خوش به‌حساب خواهد آمد، زیرا زین پس به جای نصب نسخه‌های مختلف این برنامه، کافیست برای ایجاد ارتباط با دوستان به صفحه web.whatsapp.com مراجعه کنید و یا افزونه توسعه‌یافته برای مرورگر کروم را نصب نمایید.

watsappweb

لازم به ذکر است که برای کار با نسخه‌ی تحت وب واتس‌اپ، می‌بایست تلفن شما به اینترنت متصل باشد. علاوه بر این پیغام‌های تمامی کاربران در تلفن هوشمند و یا سیستمی که با آن لاگین کرده‌اند ثبت خواهد شد. دقت کنید که برای بهره بردن از نسخه تحت وب این پیام‌رسان باید آخرین نسخه از برنامه واتس‌اپ را روی دستگاه هوشمند خود داشته باشید

بدین ترتیب بعد از مراجعه به این صفحه کد QR را با یکی از دستگاه‌های اندرویدی، ویندوز فونی و یا گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل بلک‌بری یا سیمبین بلا اسکن کنید تا ظرف چند ثانیه تاریخچه گفتگوهای و لیست مخاطبین خود را بر روی مرورگر دسکتاپ تماشا کنید. نکته جالبی که در این صفحه مشاهده می‌شود، عدم امکان استفاده این قابلیت برای محصولات مبتنی بر  iOS است، البته واتس‌اپ  قول داده تا تجربه‌ی مشابهی را برای کاربران iOS به‌زودی رقم بزند.

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. Mis می‌گوید

    چرا گاهی اوقات واتساپ تو کروم باز نمیشه؟دسکتاپ من همیشه رو حالت ذخیره هس و پاک نمیشه.واتساپی ک تو گوشیه دیگم نصب هس و نت هم بازه چرا تو کروم نمیاره؟

  2. محمد می‌گوید

    سلام آیا امکان استفاده از نسخه وب واتس آپ در دستگاههای اندرویدی وجود دارد ؟ چون به محض ورود به صفحه web بلافاصله redirect میشه به whatsapp.com و صفحه ای که میتوان کد را اسکن نمود نمایش داده نمیشه . من میخواستم بدون نصب واتس آپ روی تبلتم از نسخه وب استفاده کنم . ممنون از راهنماییتون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با مرورگر کروم برید و در تنظیمات قبل از ورود با انتخاب گزینه نسخه دسکتاپ وارد بشید شاید امکانش باشه

    2. amir می‌گوید

      بله میشه یه برنامه هست بنام whatsweb از گوگل پلی دانلود و نصب کن

  3. الهام می‌گوید

    سلام چگونه میتونم واتساپ رو بدون داشتن گوشی اندرویدی دز سیستم نصب کنم؟
    ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      نسخه ویندوز واتس اپ رو از اینجا دانلود کنید
      https://www.whatsapp.com/download/

  4. امیری می‌گوید

    سلام من وات ساپ رو با مرورگر کروم داشتم هیستوری مرورگر کروم رو پاک کردم و وات ساپم پاک شده چطور می تونم دوباره برش کردونم ضروریست لطفا جواب بدین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      باید دوباره گوشی رو بیارید و بارکد واتس اپ وب رو باهاش اسکن کنید

  5. علي می‌گوید

    سلام
    واتساپ روی گوشی هاوایی نصب دارم
    اگر کسی کد رو اسکن کنه،میتونه پیامهای منو بخونه یا پیامها رو جواب بده از طریق وب؟؟؟

  6. رضا می‌گوید

    سلام
    اگر مرورگر رو ببندیم یا خاموش کنیم سیستم دوباره باید همین کارارو کنیم ؟؟؟
    یا یک بار برای همیشه ؟!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله هر بار باید تکرار بشه