درز تصاویر و مشخصات احتمالی از اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس!

پیش‌قراوُلان بعدی اچ‌تی‌سی در مراسم MWC صف‌آرایی خواهند کرد، اما قبل از این رویداد تصاویر و مشخصات احتمالی یکی از پرچمداران این تولیدکننده بزرگ گوشی‌های همراه به بیرون منتشر شده است.

2

فردی با نام کاربری Leaks@ در توئیتر تصاویر گوشی که مدعیست اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس می‌باشد را منتشر کرده است. بنابر اعلام وی، اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس، به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD مجهز است و از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و دوربین عکاسی دوگانه به همراه اسکن اثر انگشت در کنار ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد.

HTC-One-M9-Plus

در نگاه اول تصویر منتسَب به اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس، شباهت‌هایی به عکس‌‌های اچ‌تی‌سی وان M9 که همین چند روز پیش در فارنت منتشر شد، دارد؛ اما اگر بادقت نگاه کنیم در تصویر اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس، خبری از اسپیکرهای معروف BoomSound نیست، اما دکمه Home و اسکنر اثر انگشت در این تصویر به وضوح دیده‌ می‌شود.

HTC-One-M9-Plus-02

در قاب پشتی نیز دو لنز دوربین مشاهده می‌شود که احتمالاً از وجود دوربین با لنز دوگانه در این محصول حکایت دارد، از طرف دیگر با توجه به ابعاد یکی از این لنزها می‌توان حدس زد اچ‌تی‌سی طلایه‌دارن جدید خود را با دوربین‌های ۲۰ مگاپیکسلی به بازار روانه خواهد کرد.

با در نظر گرفتن تمام این موارد می‌توان حدس زد که اچ‌تی‌سی دو مدل مختلف از گوشی وان M9 را به بازار عرضه خواهد کرد، یکی با صفحه نمایش کوچکتر که از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دیگری گوشی که تمرکز بیشتری بر روی دوربین دوگانه منحصر به فرد اچ‌تی سی دارد و به اسکنر اثر انگشت مجهز است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. mahmood می‌گوید

    تازه دکمه ی پایین کجه.خخخخخخخ

  2. hesam می‌گوید

    فیک ه 100% فیکه. اون دکمه پایینی چی میگه دیگه انگار سامسونگ و اچ تی سی رو قاطی کردی اینو داده بیرون. به نظر من که فیکه