آپدیت اندروید 5 اچ‌تی‌سی وان M8 به ایران رسید

دقیقا یک هفته پیش بود که از آغاز عرضه جهانی آپدیت اندروید 5 گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی وان M8 خبر دادیم و حالا خبر خوش اینکه پای این آپدیت بالاخره به گوشی‌های هوشمند در ایران باز شد.

143

htc-one-m8-in-iran-now-receiving-android-5-0-update

این شرکت پیش از این از عرضه این آپدیت در آینده نزدیک یک تا دو هفته‌ای خبر داده بود و حالا این آپدیت از طریق وای‌فای و خود گوشی در ایران نیز قابل دریافت است.
پیش از این و هنگام آغاز عرضه این آپدیت ظاهرا حجم این آپدیت چیزی در حدود ۵۸۵ مگابایت دیده شده بود اما حالا این آپدیت با حجمی در حدود 808 مگابایت در ایران عرضه شده است.

همانطور که می‌دانید این آپدیت شامل رابط کاربری اندروید ۵ در کنار قابلیت‌های امنیتی، صفحه قفل و بخش اعلان‌ها، بخش اپلیکیشن‌های اخیر (Recent App) جدید و سایر قابلیت‌های اندروید ۵ است که مطمئنا تاکنون درباره آنها فراوان شنیده‌اید.

در نظر داشته باشید که خبر عرضه این آپدیت و اسکرین‌شات‌های بالا توسط یکی از خوانندگان فارنت به دست ما رسیده و خود ما نیز بی‌صبرانه در انتظار ناتیفیکیشن عرضه این آپدیت در گوشی هوشمند خود اچ‌تی‌سی وان M8 خود هستیم که مطمئنا چندان به طول نخواهد انجامید. اگر این آپدیت را دریافت کرده‌اید حتما از تجربه خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

سپاس ویژه از آقای احمد صوفی‌زاده..

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.