رونمایی اچ‌پی از چند تبلت جدید اندرویدی که بیشتر شبیه به یک اچ‌تی‌سی وان غول‌پیکر هستند!

به نظر می رسد اچ‌پی بعد از تقسیم شدن به دو شرکت مختلف، تمرکز خاصی بر روی محصولات اندرویدی خود کرده است.در همین راستا امروز شاهد معرفی سری تبلت های Pro Slate مبتنی بر سیستم عامل اندروید بودیم که بیشتر شبیه به یک اچ‌تی‌سی وان غول‌پیکر هستند.

0

سری تبلت های Pro Slate در اندازه‌های 7.9، 12.3 و 10 اینچی و ظاهری شبیه به اچ‌تی‌سی وان به بازار عرضه خواهد شد.

بر همین اساس Pro Slate 12 دارای رزولوشن متوسط صفحه 1600 در 1200 پیکسل و چگالی تصویر 163 پیکسل در هر اینچ خواهد بود. این وضوح تصویر در 8 Pro Slate به 1536 در 2048 پیکسل و چگالی تصویر 324 پیکسل در هر اینچ افزایش یافته است. هر دو محصول در سینه از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 800 بهره می‌برند و دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی هستند.

Pro Slate 82

یکی از ویژگی‌های خانواده Pro Slate، دارا بودن قلم مخصوص Duet Pen است. با استفاده از این قلم می‌توانید بر روی هر سطحی اقدام به کشیدن طرح کنید و نتیجه را به‌صورت باورنکردنی بر روی تبلت مشاهده نمایید.

Pro Slate8

Pro Slate 10 نیز همان‌گونه که از نامش پیداست دارای صفحه‌نمایشی 10.1 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل بوده، اما برخلاف مدل‌های قبلی از پردازنده 1.33 گیگاهرتزی اتم اینتل در آن به کار گرفته شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این مدل می‌توان به یک گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دایمی اشاره کرد. هنوز قیمت و زمان دقیقی برای به بازار آمدن این محصولات مشخص نشده، اما انتظار می‌رود تمام اعضای خانواده Pro Slate در هنگام عرضه از اندروید 4.4 کیت کت بهره ببرند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.