این جدید‌ترین نمونه مفهومی گوشی ماژولار پروژه آرا گوگل است

شرکت گوگل اعلام کرد که جزیره پورتوریکو، اولین بازار محصول پروژه آرا خواهد بود. بنابر زمان‌بندی صورت گرفته گوشی هوشمند ماژولار گوگل در سال 2015 به بازار عرضه می‌شود.

0

در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوشی ماژولار شرکت گوگل، این شرکت اظهار داشت که قصد دارد در نیمه دوم سال جاری فروش آزمایشی این محصول را در پورتوریکو آغاز کند. «پاول ارمنکو» سرپرست پروژه آرا گفته است: تیم ما به دلایل مختلفی پورتوریکو را انتخاب کرده که یکی از دلایل، این است که بیش از 75 درصد ساکنین پورتوریکو به اینترنت، از طریق گوشی همراه خود دسترسی دارند.

Spiral_2_prototype

در حالی که قرار است این محصول در اواخر امسال روانه بازار شود، دپارتمان پروژه‌ها و فناوری‌های پیشرفته (ATAP) همچنان در حال کار بر روی بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پروژه آرا است. مدل اولیهٔ فعلی پروژه آرا Spiral 2 است که پس از اعمال اصلاحات و بهبود در ساخت آن، نسخه پیشرفته‌تر با نام Spiral 3 ساخته خواهد شد.

spiral-2

بنا بر اعلام گوگل نمونه جدید نسبت به مدل قبلی دارای باتری تمام‌روز، دوربین پیشرفته‌تر، امکان پشتیبانی از 4G LTE و برخی قابلیت‌های دیگر خواهد بود. تاکنون گوگل قیمتی را برای گوشی‌های پروژه آرا تعیین نکرده و قیمت این گوشی‌ها را وابسته به قیمت ماژول‌هایشان دانسته است.

طی جلسات پرسش و پاسخ بعد از سخنرانی‌‌ها، گوگل بار‌ها اعلام کرده است که نمی‌داند پروژه آرا چه زمانی قادر به عرضه محصول در بازار جهانی است. بنابراین مردم دیگر کشور‌ها برای دریافت این محصول باید صبر کنند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.