برنامه زمانی اچ‌تی‌سی برای آپدیت اندروید ۵ لو رفت

دو روز پیش بود که شما را از خبری مبنی بر شروع عرضه‌ی آپدیت اندروید 5 برای اچ‌تی‌سی One M8 مطلع ساختیم. حالا یک وب‌سایت ویتنامی مدعی در اختیار داشتن جدول کامل برنامه‌ی آپدیت اچ‌تی‌سی برای دستگاه‌هایش شده است که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.

56

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که منتظر اعلام تاریخ عرضه‌ی آپدیت اندروید 5 آب‌نبات چوبی برای دیگر گوشی‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی هستند و می‌خواهید بدانید دستگاه بعدی این شرکت که آپدیت را دریافت می‌کند کدام است. طبق شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد پاسخ HTC One M7 است که می‌توانید آن را در جدول زیر هم مشاهده کنید.

htc android 5 update

تنها دو پرچم‌دار سری وان یعنی M8 و M7 در ماه جاری میلادی، یعنی ژانویه این آپدیت را دریافت خواهند کرد؛ اما در ماه دوم سال 2015، یعنی فوریه نوبت به وان E8 و دیزایر Eye و Butterfly 2 خواهد رسید. سپس در ماه سوم امسال، یعنی مارس گوشی‌های هوشمند One Max، One Dual-Sim، دیزایر 816، دیزایر 820u، وان مینی 2 و در نهایت نسخه‌های چینی E8 و M8 Eye به‌روزرسانی خواهند شد.

و اما آخرین گوشی‌های هوشمند این شرکت که طبق شایعه در ماه سوم یا چهارم سال 2015 این آپدیت را دریافت خواهند کرد عبارتند از دیزایر 610، دیزایر 820s، دیزایر 510 و وان مینی.

به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی می‌خواهد تا اردیبهشت ماه به آپدیت دستگاه‌هایش به اندروید 5 پایان دهد و پس از آن روی آپدیت رابط‌کاربری خود، یعنی سنس تمرکز کند. می‌توان انتظار داشت که این نسخه‌ی جدید به همراه پرچم‌دار بعدی این شرکت معرفی شود و مشخصاً به چند پرچم‌دار گذشته‌ی خود هم راه پیدا خواهد کرد.

در نهایت اگر هم این اطلاعات صددرصد صحیح باشند، تاریخ عرضه می‌تواند به دلایلی جابه‌جا شود و به تأخیر بیفتد. با توجه به این گستره‌ی وسیع دستگاه‌های شرکت اچ‌تی‌سی که به اندروید 5 به‌روزرسانی خواهند شد، می‌توان به آینده‌ی اندروید 5 و گسترش بیش از پیش آن در دستگاه‌های اندرویدی امید زیادی پیدا کرد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.