مقایسه‎ی مشخصات فنی گوشی‎های گلکسی A7، گلکسی S5 و آیفون 6 اپل

در این چند ماه سعی فارنت بر این بوده که اخبار گوشی گلکسی A7 را به خوبی پوشش دهد و از منابع خبری معتبری برای این مهم استفاده کند. شرکت سامسونگ نیز به تازگی به صورت رسمی این گوشی هوشمند را معرفی کرده است و همان طور که پیش از این گفته شد دارای بدنه‎ای تمام فلزی و کاملاً باریک است. شرکت سامسونگ جزو چند تولید کننده‎ی معدود بزرگی بود که تاکنون از بکارگیری فلز برای بدنه‎ی گوشی‎های خود امتناع کرده بود.

99

با وجود این که این گوشی هوشمند از لحاظ مواد ساخت و طراحی خارجی، کاملاً با مدل‎های متعدد سری گلکسی متفاوت است اما از لحاظ سخت افزاری خیلی شاخص نیست و مدل‎های قوی‎تر از آن نیز موجود هستند.

گوشی گلکسی A7 به لحاظ سخت افزاری، در بهترین حالت جزو گوشی‎های میان رده محسوب می‎شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع Super AMOLED، پردازنده‎ی 64 بیتی هشت هسته‎ای اسنپ دراگون 615، دوربین 13 مگا پیکسلی در قاب عقب، 2 گیگابایت RAM و باتری 2600 میلی آمپری است.

با این مشخصات آیا این گوشی توان رقابت با گلکسی S5 یا آیفون 6 را دارد؟ در جدول زیر می‎توانید مشخصات این سه گوشی را در کنار یکدیگر ببینید و خودتان نتیجه‌گیری کنید.

Samsung-Galaxy-A7-vs-Samsung-Galaxy-S5-vs-Apple-iPhone-6 DesignSamsung-Galaxy-A7-vs-Samsung-Galaxy-S5-vs-Apple-iPhone-6 DisplaySamsung-Galaxy-A7-vs-Samsung-Galaxy-S5-vs-Apple-iPhone-6-CameraSamsung-Galaxy-A7-vs-Samsung-Galaxy-S5-vs-Apple-iPhone-6-HardwareSamsung-Galaxy-A7-vs-Samsung-Galaxy-S5-vs-Apple-iPhone-6-other

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.