گلکسی A7 نازک‌ترین گوشی هوشمند تمام فلزی سامسونگ با پردازنده 8 هسته‌ای رونمایی شد

پس از انواع و اقسام شایعات و درز تصاویر مختلف و حتی رونمایی غیر رسمی، سامسونگ بالاخره از نازک‌ترین گوشی هوشمند تمام فلزی خود یعنی گلکسی A7 رونمایی کرد.

53

این گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، دارای بدنه‎ای فلزی است و در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده، در دو نسخه‎ی مختلف عرضه خواهد شد.

یک نسخه از گلکسی A7 دارای پردازنده‎ی 64 بیتی سیستم روی چیپ (SoC) اسنپ دراگون 615 و نسخه‎ی دیگر دارای پردازنده‎ی 32 بیتی SoC اگزینوس 5430 خواهد بود. هر دو نسخه از نوع پردازنده‎های 8 هسته‎ای هستند. نسخه‎ی پردازنده‎ی اسنپ دارگون 615 دارای چهار هسته‎ی 1.5 گیگاهرتزی A53 و چهار هسته‎ی 1 گیگاهرتزی A53 خواهد بود و نسخه‎ی پردازنده‎ی اگزینوس 5430 از چهار هسته‎ی 1.8 گیگاهرتزی A15 و چهار هسته‎ی 1.3 گیگاهرتزی A7 بهره خواهد برد.

Samsung Galaxy A7 03

هر دو نسخه‎ی گوشی هوشمند گلکسی A7 دارای 2 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافضه‎ی داخلی و نیز مجهز به درگاه میکرو اس دی (microSD) برای افزایش ظرفیت حافظه هستند.

گوشی گلکسی A7 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن HD از نوع Super AMOLED است. همچنین دارای دوربین 13 مگا پیکسلی در قاب عقب و دوربین 5 مگا پیکسلی در قاب جلو است و به طور کامل از ارتباط LTE Cat. 4 پشتیبانی می‎کند. بدین معنی که به لحاظ تئوری امکان برقراری ارتباط با نهایت سرعت 150 مگابیت در ثانیه میسر است.

Samsung Galaxy A7 01

هر دو نوع نسخه دارای سیستم عامل اندروید 4.4 با رابط کاربری تاچ ویز (TouchWiz UI) خواهند بود. مسلماً برای این گوشی هوشمند اپدیت آخرین نسخه‎ی سیستم عامل اندروید 5 نیز ارائه خواهد شد. ابعاد فیزیکی این گوشی 151 در 76.2 در 6.3 میلی‌متر و وزن آن 141 گرم است. این گوشی دارای باتری 2600 میلی آمپر ساعتی است و در حال حاضر، عنوان باریک‎ترین گوشی هوشمند دارای بدنه‎ی یکپارچه‎ی تمام فلزی شرکت سامسونگ را با خود به یدک می‎کشد.

Samsung Galaxy A7 02

گوشی سامسونگ گلکسی A7 در رنگ‎های آبی تیره، سفید و طلایی عرضه خواهد شد. شرکت سامسونگ وعده‎ی یک “قیمت رقابتی” برای این گوشی فوق العاده را داده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.