این بازی با محوریت شخصیت کیم‌جونگ‌اون رهبر کره شمالی تا کنون 17هزار دلار سرمایه ساخت جذب کرده است

برنامه‌ای برای ساخت یک بازی طعنه‌آمیز که در آن به نوعی به ستایش رهبر کره شمالی، کیم‌جونگ‌اون پرداخته شده ترتیب داده شده است.

2

این بازی که نام آن “رهبر شکوه و افتخار” عنوان شده به کاربر این امکان را می‌دهد تا در نقش کیم به رویارویی با نیروهایی آمریکایی و شخص اوباما بپردازد.

توسعه‌دهنده این بازی، مراحل و قسمت‌های مختلفی را به عنوان ماموریت‌های کیم برای این بازی درنظر گرفته و قابلیت‌هایی مانند افزایش نیرو و امکان استفاده از سلاح‌های منحصربه‌فرد را نیز در آن پیش‌بینی کرده است.

در مرحله‌ای از بازی حتی شما به رویارویی با سونی خواهید پرداخت. این بازی امکان استفاده به صورت دونفره با اضافه شدن دنیس رادمن، قهرمان دوران کودکی کیم را نیز فراهم آورده است.

glorious leader

این بازی تحت گرافیک دو‌بعدی 16 بیتی توسعه داده شده و مارا به یاد بازی‌های دهه 90 همانند Contra و Metal Slug می‌اندازد. علی‌رغم گرافیک ساده، Moneyhorse، توسعه دهنده این بازی معتقد است سونی مسئولیتی خطیر برای تبدیل این بازی به یک گیم مخصوص پلی‌استیشن برعهده دارد.

این بازی در ابتدا برای رایانه‌های رومیزی و موبایل عرضه خواهد شد. در حال حاضر 17هزار دلار در جهت کمک به ساخت و توسعه این بازی جمع‌آوری شده که با هدف 55هزاردلاری آن فاصله دارد.

 

Businessinsider

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    دیکتاتورها چقدر شبیه همن!!

  2. حسام می‌گوید

    شورش رو در اوردن