فروش نزدیک به یک میلیون گوشی وان‌پلاس وان در سال 2014 و عرضه دو مدل جدید از این شرکت در سال 2015

در ماه نوامبر سال 2014 میلادی، Carl Pei موسس شرکت وان‌پلاس اعلام کرد از تابستان زمان معرفی این گوشی هوشمند، تا کنون تعداد 500000 دستگاه به فروش رسیده است. وی همچنین از عزم این شرکت برای رساندن این تعداد به یک میلیون دستگاه تا پایان سال 2014 خبر داد.

0

اکنون Pei اعلام کرده تعداد فروش این محصول کمپانی وان‌پلاس به چیزی نزدیک به یک میلیون دستگاه رسیده است. اگرچه در مقایسه با فروش نزدیک به ده میلیون دستگاه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل، در اولین هفته فروش، این رقم آنچنان چشمگیر نیست اما مدنظر داشته باشید وان پلاس وان در اولین سال حضور شرکت وان پلاس به بازار عرضه شد و هیچ تبلیغ رسمی نیز برای آن وجود نداشت.

این گوشی هوشمند تنها به سیستم مبتکرانه خود متکی بود. موسس این شرکت از میزان بالای فروش این دستگاه در کشورهایی به جز چین اظهار شگفتی کرده است.

وی می‌گوید:

ما برای آنچه به وقوع پیوست آماده نبودیم. ما گمان می‌کردیم در اولین سال فروش، همه تقاضا برای گوشی ما از کشور چین خواهد بود. شرکت ما انتظار داشت تنها 30 الی 50 هزار عدد از این دستگاه به فروش برسد.

 

یکی از دلایل فروش بالای این دستگاه، قیمت خوب آن در مقایسه با امکانات و مشخصات آن است. این شرکت اعلام کرده در سال 2015 تولید وان‌پلاس وان افزایش خواهد یافت.

پرچمدار بعدی وان‌پلاس که انتظار می‌رود با نام OnePlus Two روانه بازار شود تا شش ماه آینده معرفی خواهد شد. این شرکت همچنین برنامه‌هایی برای معرفی یک محصول برای کاربرانی که به طراحی در مقایسه با مشخصات مختلف اهمیت می‌دهند دارد.

 

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.