اپل مک‌بوک ایر 12 اینچی خود را با طراحی جدید به بازار عرضه می‌کند؟

هر ساله در هنگام نمایشگاه CES طرفداران تکنولوژی با شگفتی‌هایی مواجه می‌شوند. در مراسم امسال نیز شایعاتی مبنی بر تغییراتی شگرف در مک‌بوک‌های 12 اینچی اپل وجود دارد.

0

12-inch-MacBook-Air-04

بنابر گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل مک‌بوک ایرهای 12 اینچی خود را برای سال 2015 باز طراحی کرده است به گونه‌ای که این مک‌بوک‌ها دارای نمایشگرهایی با وضوح بیشتر است.

12-inch-MacBook-Air-03

ضمنا برای اینکه مک‌بوک‌های خود را هر چه بیشتر سبک‌تر و باریک‌تر کند از شر درگاه USB و متصل‌کننده‌های MagSafe و حافظه‌های SD کارت خلاص شده است.

12-inch-MacBook-Air-02

منابع بیان‌کننده این خبر خود جزو کسانی هستند که از نمونه‌های اولیه شرکت اپل استفاده کرده‌اند. آن‌ها همچنین بیان داشته‌اند که تغییراتی دیگر نیز در زمینه طراحی صفحه‌کلید و فاصله میان آنها وجود دارد و بازخورد دکمه‌های ورودی با نمونه‌های قبلی فرق کرده است.

12-inch-MacBook-Air-01

در کل اگر اطلاعات درز کرده به بیرون صحیح باشد در سال جاری شاهد قدم‌های بزرگی از سوی اپل برای تغییر در مک بوک‌ها خواهیم بود.

yahoo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.