ترنسفورمربوک‌های جدید ایسوس را می‌توان در رده نازک‌ترین تبلت‌های ویندوزی دانست

مدتی است که شاهد عرضه‌ی نوت‌بوک-تبلت‌ها یا همان تبلت‌های هیبریدی موسوم به Transformer Book از طرف ایسوس هستیم و حالا ایسوس به همین روند ادامه داده و در نمایشگاه CES امسال هم سری جدیدی از آن‌ها را معرفی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیش‌تر با این سری جدید آشنا شوید.

0

این سری جدید که Chi نام‌گذاری شده است، شامل 3 دستگاه ویندوزی جدید است که می‌توان آن‌ها را در زمره‌ی نازک‌ترین تبلت‌های هیبریدی که تابه‌حال ساخته شده‌اند قرار داد.

همه‌ی 3 مدلی که T90 ،T100 و T300 نام دارند از پردازنده‌ی اینتل بهره می‌برند که مدل‌های T100 و T90 از پردازنده‌ی اتم اینتل و مدل قوی‌تر و پرچم‌دار، یعنی T300 هم از پردازنده‌ی نسل فعلی Core M قدرت می‌گیرد.

ASUS Transformer Book T90 Chi
مدل T90

 

مدل T90 از صفحه‌نمایش 8.9 اینچی برخوردار است و ضخامتی معادل 7.5 میلی‌متر دارد که یکی از نازک‌ترین‌هاست؛ گرچه رزولوشن 1280×800 آن چندان چنگی به دل نمی‌زند. در سوی دیگر مدل T100 که 10.1 اینچی است و 7.2 میلی‌متر ضخامت دارد را می‌توان نازک‌ترین تبلت ویندوزی موجود خواند. در نهایت هم مدل T300 که سرآمد این سری است، در حالت متصل به کیبورد ضخامتی کم‌تر از مک‌بوک ایر دارد که مطمئناً قابل‌توجه است؛ چون دستگاهی با این سایز صفحه‌نمایش استفاده‌ی جدی‌تری می‌تواند داشته باشد. همه‌ی دستگاه‌های مذکور از طریق بلوتوث به کیبورد وصل می‌شوند و همگی مجهز به پورت USB 3.0 Type B هستند. هم‌چنین نیازی به فن برای خنک‌شدن ندارند.

ASUS Transformer Book T300 Chi
مدل T300

 

قیمت دستگاه‌های موجود در سری Chi از 299 دلار برای مدل T90 شروع می‌شود و پس از آن دستگاه T100 که Full HD نیز است 699 دلار و در نهایت مدل پرچم‌دار، یعنی T300 هم 799 دلار قیمت‌گذاری شده است. هر سه این محصولات قرار است در سال جاری میلادی وارد بازار شوند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.