تمام قابلیت‌های جدید جی‌فلکس 2 ال‌جی؛ منحنی قابل ستایش!

ال‌جی G Flex2 به عنوان نسخه دوم گوشی قابل‌انعطاف شرکت ال‌جی معرفی شد.

2

این دستگاه هوشمند ال‌جی در مقایسه با نسخه قبلی از صفحه نمایشی کوچک‌تر (5.5 اینچ) بهره می‌برد. ابعاد جمع‌وجور تر این گوشی هوشمند حاکی از پیروی ال‌جی از نظرات کاربران مبنی بر بزرگ‌بودن بیش از اندازه نسخه پیشین جی‌ فلکس دارد. از سوی دیگر رزولوشن صفحه‌نمایش این دستگاه نیز به رزولوشن تمام‌ اچ‌دی ارتقا یافته است اما به طور کلی از زوایای مختلفی می‌توان بهبودهای انجام شده در نسل دوم گوشی قابل انعطاف ال‌جی را مورد بررسی قرار داد.

ابعاد کوچک‌تر همزمان با حفظ قابلیت‌های انعطاف‌پذیری

این گوشی هوشمند با حفظ شعاع خمش نسخه پیشین، از نظر ظاهری با توجه به ابعاد کوچک‌تر صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و حاشیه‌های کوچک‌تر این صفحه‌نمایش، جمع‌وجورتر و خوش‌دست‌تر شده است.

More-compact-and-flexible-design.jpg

تراکم پیکسل بالاتر صفحه‌نمایش

با تراکم 401 پیکسل در هر اینچ، جی‌فلکس 2 به خوبی نسخه پیشین با 245 پیکسل در هر اینچ صفحه‌نمایش را به چالش می‌کشد. صفحه‌نمایش استفاده شده در نسخه جدید گوشی ال‌جی جای هیچگونه انتقادی را باقی نخواهد گذاشت.

A-more-pixel-dense-1080p-display

مقاومت بیشتر بدنه

شیشه پوشش دهنده بدنه اکنون تا 20 درصد مقاومت بیشتری در برابر فشار دارد. این مهم از طریق فرایند شیمیایی ویژه‌ای توسط ال‌جی به کار میسر شده است تا در صورت وارد آمدن فشار، نگرانی بابت آسیب دیدن دستگاه خود نداشته باشید.

Tougher-nut-to-crack

ترمیم سریع‌تر کاورپشتی دستگاه

قابلیت ترمیم خودکار باعث خواهد شد دستگاه شما در برابر آسیب‌هایی که روزانه ممکن است به دستگاه شما وارد شوند و خط و خش‌های ایجاد شده، ایمن شود. این قابلیت به نحوی بهبود یافته که زمان ترمیم از سه دقیقه در نسخه پیشین به ده ثانیه در نسخه فعلی ( در دمای اتاق) کاهش یافته است.

نسل جدید پردازنده اسنپ دراگون 810

جی‌فلکس 2 اولین گوشی هوشمندی است که به طور رسمی از پردازنده اسنپ دراگون 810 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای بهینه شده برای اندروید 5 تجهیز شده است. پردازنده گرافیکی Adreno 430 نیز آماده انجام پردازش‌های گرافیکی به بهترین نحو است. با این اوصاف این گوشی هوشمند در عملکردهای مرتبط با محتویات صوتی، تصویری و همچنین اجرای همزمان برنامه‌های مختلف، نمایشی خیره‌کننده خواهد داشت. اسنپ دراگون 810 همچنین از قابلیت ویژه‌ای برای پشتیبانی از قابلیت‌های ارتباطی به شکلی سریع‌تر و با مصرف توان کم‌تر بهره می‌برد.

بهترین دوربین ال‌جی

دوربین 13 مگاپیکسلی ال‌جی با تکنولوژی‌هایی مانند OIS+ و همچنین LaserAF در جی‌فلکس 2 ممکن است در ظاهر امر مشابه با نسخه استفاده شده در جی‌3 به نظر برسد اما بنابر اعلام شرکت ال‌جی، با توجه به بهینه‌سازی‌های انجام شده بر روی پلتفرم این دوربین، این دوربین به بهترین دوربین استفاده شده در گوشی‌های هوشمند ال‌جی مبدل شده است.

LGs-best-mobile-phone-camera-yet

باتری خمیده با قابلیت شارژ سریع

تکنولوژی شارژ سریع به کار گرفته شده در این دستگاه باعث خواهد شد باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی جی‌فلکس 2، تنها باتری خمیده در دنیای گوشی‌های هوشمند در کمتر از 40 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود.

Curved-battery-with-fast-charging-tech

اندروید 5.0 بهینه‌سازی شده برای صفحه‌نمایش‌های خمیده

جی‌فلکس 2 در همان بدو ورود از اندروید 5.0 بهینه‌شده بهره می برد. علاوه بر قابلیت‌های نرم‌افزاری ویژه ال‌جی، این دستگاه هوشمند از نسخه بهینه شده مخصوص صفحه‌نمایش‌های خمیده بهره می‌برد. قابلیت‌ عکس‌برداری با استفاده از نمایه‌های حرکتی این گوشی هوشمند را به گزینه‌ای ایده‌آل برای گرفتن عکس‌های سلفی مبدل خواهد کرد. قابلیت Glance View نیز امکان مشاهده اطلاعات کلیدی مانند زمان، پیامک‌های تازه دریافت شده، تماس‌های ازدست رفته و… را با حرکت دست بر روی صفحه، حتی هنگامی که صفحه‌نمایش دستگاه خاموش است میسر می‌سازد.

 

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    من عاشقش شدم
    میخرم حتماً

  2. همایون می‌گوید

    مثلن اومده گوشی رو رنگ سال زده … آخه چیه این رنگ؟!!! آخه چیه این طراحی؟!!
    دنیا انگار دیگه طراح نداره … مردن همه