خودروهای جدید شورلت خودشان زمان مراجعه به تعمیرگاه را می‌دانند

ویژگی‌های جدید خودروی شورلت مدل 2016 باعث می‌شود که دارندگان این نوع خودروها استرس کمتری را تحمل کنند. این ویژگی جدید بدین صورت است که خودرو با کمک حس‌گرهای موجود درون آن اطلاعات قطعات را به صورت پیوسته به مرکز اطلاعات مخابره می‌کند.

2

این مرکز اطلاعات نیز با کمک الگوریتم‌های تخصصی این داده‌ها را تحلیل می‌کند. نتیجه این تحلیل‌ها نشان می‌دهد که کدام قطعه‌ها احتمال از کار افتادنشان وجود دارد در نتیجه به مالک خودرو گزارش می‌دهد که خودرو خود را برای بررسی بیشتر به نزدیک‌ترین نمایندگی ببرد. در حال حاضر فقط باتری ماشین و سیستم استارت و همچنین پمپ سوخت از این سیستم برخوردار هستند. ولی پیش‌بینی می‌شود که در آینده نزدیک قطعات بیشتری زیر چتر حمایتی این سیستم قرار بگیرند.

 Chevrolet_Predictive_Vehicle_Diagnostics

این خودروها مجهز به سیستم‌های ارتباطی LTE هستند، در نتیجه اطلاعات دریافتی توسط حس گرها با سرعت هرچه بیشتر به مرکز تحلیل مخابره می‌شوند. پس از کشف اشکال احتمالی در سیستم توسط حس گرها، این اشکال از طریق نمایشگر نصب‌شده روی داشبورد و یا پیامک و یا ایمیل به مالک خودرو اطلاع داده می‌شود تا در اسرع وقت خودرو خود را جهت بازرسی بیشتر نزد نزدیک‌ترین نمایندگی ببرد. در حال حاضر برای شروع، این تکنولوژی بر روی برخی از مدلهای شورلت نصب خواهد شد ولی قرار است که مدلهای 2016 هرچه بیشتر به این تکنولوژی مجهز شوند.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر رضا محمودی می‌گوید

    آقای پاپری ثابت میدونید قیمت شورلوت zl28 چقدره به تومن؟

    1. محمدعلی پاپری ثابت می‌گوید

      با سلام
      اطلاعی ندارم