تماشا کنید: وقتی حل بزرگ‌ترین مکعب روبیک جهان هفت ساعت و نیم طول می‌کشد!

اگر به خاطر این زمان طولانی در حال پوزخند زدن به دارنده این رکورد هستید بد نیست بدانید که این مدت زمان کاملاً معقول به نظر می‌رسد چرا که باید در نظر بگیرید که ابعاد این مکعب 17 در 17 در 17 بوده است.

0

بزرگ‌ترین مکعب روبیک جهان که به سفارش “اسکار ون دونتر” ساخته شده است به تعداد 6.69 * 10^1054، راه حل دارد و کنت براندون با نام مستعار RedKB، فرد مشتاقی است که این پازل پر پیچ و تاب را حل کرده است.

او در ویدیوی پخش شده به بینندگان می‌گوید: راه حل یک مکعب روبیک 17 در 17، مشابه روش حل مکعب‌های 7 در 7 یا 5 در 5 است. اگر بتوانید یکی از این مکعب‌ها را حل کنید، حل روبیک 17 در17 کار سختی نخواهد بود اما خب خیلی خیلی خسته‌کننده است!

براندون بهترین روش برای حل بزرگ‌ترین مکعب روبیک جهان را “روش کاهشی” معرفی می‌کند. به این ترتیب که قبل از حرکت لبه‌ها، بخش‌های مرکزی حل شوند. براندون با این شیوه توانست این مکعب را در مدت زمان 7 ساعت و نیم حل کند. به گفته براندون: “این مکعب روبیک شامل یک بخش مرکزی بزرگ، لبه‌های بلند و باریک و گوشه‌های کوچک است.”

شما می‌توانید حل بزرگ‌ترین مکعب روبیک جهان را در یک مرور کلی و به طور سریع در ویدیوی 6 دقیقه‌ای بالا و یا یک مرور کامل‌تر هفت ساعت و نیمی در اینجا در یوتیوب مشاهده کنید. براندون یادآوری می‌کند: “بدیهی است که تمام جزئیات را در تماشا کردن نخواهید دید!”

منبع Theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.