زیباترین کپی از آی‌پد ایر هم از راه رسید؛ یک تبلت با بوت دوگانه اندروید و ویندوز 8.1 و پشتیبانی از شبکه 3G

بسیاری‌ها به تولیدات شرکت‌های چینی به چشم دستگاه‌هایی بی‌کیفیت و نامرغوب نگاه می‌کنند، اما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما در فارنت همراه باشید تا با یکی از زیباترین و قدرتمندترین تبلت های چینی آشنا شویم.

3

Onda V919 یکی از قدرتمندترین محصولات Onda و یکی از بهترین تبلت های ساخت شرکت‌های چینی به شمار می‌آید، برترین قابلیت این دستگاه بوت دوگانه اندروید و ویندوز ۸.۱ و پشتیبانی از شبکه 3G است.

در نگاه اول به Onda V919، بدون شک یاد آیپدایر اپل خواهید افتاد زیرا بسیاری از مشخصات سخت افزاری و ظاهر این دستگاه از روی آیپدایر کپی برداری شده است.

Onda V919 دارای صفحه نمایش 9.7 اینچی ریتانا با رزولوشن فوق العاده 2048 در 1536 پیکسل و چگالی تصویر  264 پیکسل در هر اینچ است.این دستگاه از بدنه ای تمام آلومینیوم ساخته شده و تنها 7.5 ضخامت دارد.

Onda_V919_Dual_Boot_04

همان‌طور که گفته شد، این دستگاه قابلیت بوت دوگانه اندروید 4.4 و ویندوز ۸.۱ را دارد و کاربر به راحتی می‌تواند با زدن یک دکمه سیستم‌عامل مورد استفاده خود را تغییر دهد؛ بدین ترتیب دیگر محدودیتی در انتخاب سیستم‌عامل موردعلاقه خود، پیش رو نخواهید داشت.

Onda در این محصول از پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی مدل Z3736F اینتل استفاده کرده که بر روی فرکانس  2.16 گیگاهرتز تنظیم شده است. تکمیل‌کننده این مشخصات قرارگیری 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برای مدل پایه است.

Onda_V919_Dual_Boot_03

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Onda V919 می‌توان به دوربین اصلی 5 مگا پیکسلی، دوربین دوم 2 مگا پیکسلی، پشتیبانی از نسل سوم شبکه مخابراتی (3G)، نمایش تصاویری با کیفیت 4K، دارا بودن درگاه WiDi، بلوتوث نسخه 4، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فا، پشتیبانی از کابل OTG، قابلیت اتصال کیبورد، موس و باتری 6200 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. Onda V919  هم‌اکنون از طریق وب‌سایت شرکت سازنده با قیمت 200 دلار قابل سفارش است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Ali. King می‌گوید

    در یک کلام بی نظیر ونسبت به قیمتش مفت.

  2. Infinite می‌گوید

    زیباست ولی ای کاش نسبت تصویر 16:9 داشت.

  3. حمید می‌گوید

    مشخصات سخت افزاری و البته بوت دوگانه ش واقعا خوبه!
    قیمتشم مناسبه…
    امیدوارم برادران وارداتچی اینم بیارن…