برند پالم شاید دوباره به دنیای گوشی‌های هوشمند بازگردد

اگر از طرفداران فناوری باشید به احتمال زیاد برند پالم را به خاطر دارید، فعالیت این برند که اچ‌پی مالکیت آنرا در اختیار داشت، چند سال پیش به طور کامل متوقف شد؛ اما از قرار معلوم آلکاتل وان‌تاچ این برند را خریداری کرده و برنامه‌هایی برای آن در سر دارد.

0

داستان از آنجا شروع شد که اوایل آذرماه گذشته کاربران پس از وارد نمودن آدرس palm.com به آدرس mynewpalm.com هدایت می‌شدند و دو هفته بعد عبارات به زودی می‌آییم و حرکات هوشمندانه‌ای داشته باشید در کنار تصویر برند پالم در صفحه وب‌سایت نمایان شد.

پس از این اسنادی در مرکز ثبت‌ اختراعات آمریکا مشاهده شد که از انتقال اسناد برند تجاری پالم به شرکتی تحت عنوان Progress Global Limited که مدارک تاسیس آن هنوز تکمیل نشده، حکایت داشت. جالب اینجاست که مدیر عامل این شرکت نوپا، کسی نیست به غیر از مدیر عامل شرکت آلکاتل وان‌تاچ.

تا اینجا داستان خوب پیش رفت، اما متاسفانه شواهد دیگری از این خرید در دست نیست و برای اینکه بدانیم آلکاتل وان‌تاچ چه بر سر برند پالم خواهد آورد، چاره‌ای جز صبر نداریم.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.