رونمایی سامسونگ از اولترابوک‌های سری 9 و رایانه رومیزی AiO سری 7

با اینکه در آستانه سال ۲۰۱۵ میلادی هستیم اما از قرار معلوم طاقت سامسونگ طاق شده و برای معرفی دو کامپیوتر جدید خود تا سال آینده میلادی صبر نکرده و دو محصول جدید را رونمایی کرد. یکی از این کامپیوترها نسخه به روز شدهٔ اولترابوک سامسونگ است که در سری ۹ محصولات این شرکت طبقه بندی می‌شود و محصول دیگر کامپیوتری بدون کیس (all in One) از سری ۷ این محصولات است.

0

اگر از طرفداران کامپیوترهای سامسونگ هستید حتماً می‌دانید که سامسونگ از برند ATIV برای این محصولاتی که به ویندوز و ویندوزفون مجهز هستند استفاده می‌کند اما در کمال تعجب این بار سامسونگ از این برند صرف‌ نظر کرده است.

اولترابوک جدید سامسونگ ضخامتی معادل ۱۱.۸ میلی‌متر دارد و وزن آن تنها ۹۵۰ گرم می‌باشد. صفحه نمایش این اولترا بوک نیز رزولوشنی معادل ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد و ۱۲.۲ اینچی می‌باشد و به فناوری Adaptive Display سامسونگ مجهز است (این قابلیت باعث می‌شود روشنایی صفحه به همراه طیف رنگ به کار رفته در صفحه نمایش نسبت به محیط تغییر کند.)

Samsung-Series-9-2015-Edition

پردازنده دو هسته‌ای اینتل از سری M، در کنار گرافیک اینتل HD 5300 و ۸ گیگابایت رم، هارد ۲۵۶ گیگابایت از نوع SSD، باتری با نگه‌داری شارژ تا ۱۲ ساعت و ویندوز ۸.۱ را می‌توان از سایر مشخصات اولترابوک جدید سامسونگ دانست.

همانطور که گفته شد سامسونگ در صفحه‌نمایش اولترابوک خود از فناوری Adaptive Display که پیش از این در گوشی‌ موبایل گلکسی اس نیز به کار رفته بود استفاده کرده و یکی دیگر از ویژگی‌های موبایل این شرکت که در اولترا‌بوک سامسونگ هم شاهد آن هستیم قابلیت ثبت طرح از پیش تعریف شده (پَتِرن) برای ورود به ویندوز می‌باشد.

سامسونگ وعده داده که علاقه‌مندان را زیاد معطل نکند و نهم بهمن ماه سال جاری محصول جدید خود را در کره عرضه کند. البته لازم به ذکر نیست که در نمایشگاه CES امسال نیز سامسونگ این اولترابوک را در غرفه خود به نمایش خواهد گذاشت.

Samsung-Series-7-AiO

سامسونگ کامپیوتری بدون کیس از سری ۷ خود را نیز روانهٔ بازار خواهد کرد. این کامپیوتر بدون کیس از صفحه نمایش خمیده ۲۷ اینچی با کیفیت فول‌اچ‌دی بهره می‌برد و از روشنایی بسیار مناسبی برخوردار است. جالب اینجاست که سامسونگ برای این مانیتور خمیدهٔ خود درگاه ورودی HDMI نیز تعبیه کرده تا از این طریق به عنوان نمایشگر مستقل نیز بتوان از آن استفاده کرد.

با این قابلیت می‌توانید کابل آنتن را به مانیتور متصل کرده و با استفاده از تیونر تعبیه شده در داخل مانیتور به تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقهٔ خود بنشینید. اسپیکرهای تعبیه شده در مانیتور این کامپیوتر بدون کیس نیز از نوع دالبی هستند و با استفاده از بلوتوث می‌توان حتی در صورت خاموش بودن کامپیوتر از آنها استفاده کرد.

پردازنده اینتل i5 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در کنار هارد یک ترابایتی، به همراه وب‌کم فول‌اچ‌دی سایر مشخصات این کامپیوتر جدید سامسونگ را تشکیل می‌دهند. بدون شک در نمایشگاه CES امسال این محصول جدید نیز در غرفه سامسونگ حضور خواهد داشت.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.