سامسونگ تولید گلکسی آلفا را با هدف تمرکز روی گوشی‌های ارزان‌تر متوقف می‌کند

شکی نیست که گلکسی آلفا یکی از بهترین (یا حداقل  زیباترین) گوشی‌های هوشمند سامسونگ است. طبق شایعات اخیر سامسونگ قصد دارد تولید این مدل را متوقف کرده و مدل‌های ارزان‌تر را جایگزین آن کند.

0

با وجود سخت‌افزار مناسب، عملکرد بسیار خوب و البته ظاهر زیبا و خوش‌ساخت Galaxy Alpha مشکلاتی نیز داشت که نتوانست به فروش مورد نظر سامسونگ دست پیدا کند. عمر شارژ باتری نه‌چندان عالی و مخصوصاً قیمت بالا در مقابل رقبا باعث شده تا سامسونگ به فکر جایگزینی کامل سری Galaxy A به جای گلکسی آلفا بیفتد.

Galaxy-Alpha-Design

گلکسی A5 و A3 معرفی و عرضه شده‌اند و چیزی هم به معرفی Galaxy A7 باقی نمانده است. به این ترتیب سامسونگ زبان طراحی آلفا را به سری گوشی‌هایی ارزان‌تر اما کماکان شکیل و باریک می‌آورد. گفته می‌شود با عرضه جهانی گلکسی A5 به قیمت حدودی 360 دلار سامسونگ تولید گلکسی آلفا را به طور کل متوقف کند. پس اگر قصد خرید یک آلفا از سامسونگ را دارید عجله کنید!

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.