6 مشکل رایج آیفون 6 اپل و راه‌حل برطرف کردن آن‌ها

243

باتوجه به تغییرات گسترده اپل در نسل جدید آیفون‌های تولیدی و سیستم‌عامل iOS، بروز مشکلات و ایراداتی جزئی چه از نقطه‌نظر سخت افزاری و چه در بعد نرم‌افزاری، طبیعی به نظر می‌رسد. با فارنت همراه باشید تا در ادامه به شش مورد از رایج‌ترین مشکلات آیفون 6 و سیستم‌عامل iOS 8 و راه‌حل رفع آن‌ها بپردازیم.

مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس

این مشکل تا جایی بازتاب داشت که از واژه Bendgate در توضیح و تشریح مطالب منتشره در خصوص این ایراد استفاده شد. شرکت اپل معتقد است امکان بروز این مشکل در صورتی که به طور طبیعی از آیفون 6 پلاس استفاده کنید بسیار نادر است.

مشکلات آیفون 6

برای حفاظت از آیفون 6 پلاس خود در جهت ممانعت از بروز این مشکل می‌توانید از قاب فلزی برای حفاظت از دستگاه خود بهره ببرید. در صورتی که آیفون 6 پلاس شما در حال حاضر خم‌شده چاره‌ای جز مراجعه به فروشگاه‌های مخصوص تعمیر سخت‌افزار و یا جستجو برای یافتن روش‌های بازوبست کردن آیفون ندارید.

مشکل باتری آیفون 6

شرکت اپل برای مرتفع نمودن مشکلات باتری، در نسخه‌های جدید آیفون از باتری 1810 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه کم‌مصرف A8 در دستگاه‌های خود استفاده کرده اما مشکل مصرف زیاد باتری در آیفون 6 همچنان به عنوان یک نگرانی برای کاربران به شمار می‌آید. تاکنون افراد زیادی از مشکل تخلیه سریع باتری در این گوشی هوشمند گلایه کرده‌اند.

battery problem in ios 8

روش‌های زیادی برای عیب‌یابی و رفع این مشکل وجود دارند. در ابتدا می‌توانید با رفتن به مسیر Settings>General>Usage>Battery Usage مشخص کنید کدام برنامه‌ها باعث تخلیه سریع باتری دستگاه شما شده‌اند. گام بعدی به روز رسانی و یا نهایتا حذف این برنامه‌ها می‌باشد.

تازه‌سازی برقراری ارتباط برنامه‌ها با اینترنت و همگام‌سازی داده‌ها در پس‌زمینه دستگاه نیز می‌توانید یکی دیگر از عوامل سریع تخلیه باتری باشد. با رفتن به مسیر Settings>General>Background App Refresh می‌توانید دسترسی برنامه‌ها را در این زمینه محدود تا به مدت زمان ممکن در جهت استفاده از باتری دستگاه خود بیفزایید.

مشکل وای‌فای آیفون 6

پس از به روز رسانی به iOS 8، کاربران زیادی با مشکل وای‌فای مواجه شدند. سیگنال وای‌فای در ظاهر بسیار قوی به نظر می رسد اما هنگامی که به وب‌گردی می‌پردازید یا قصد دارید ویدئویی از یوتیوب را بارگذاری کنید، به نظر می‌رسد ارتباط اینترنتی به طور کامل قطع می‌شود.

ios-8-wifi-problem-troubleshooting

برای برطرف کردن این مشکل، بسته به منشا ایراد، راه‌حل‌های متفاوتی وجود دارند. در ابتدا به بازنشانی تنظیمات شبکه در دستگاه خود بپردازید. با رفتن به مسیر Settings>General>Reset>Reset Network Settings می‌توانید به بازنشانی این تنظیمات اقدام کنید. قراردادن گوشی بر روی حالت پرواز، خاموش کردن بلوتوث، تغییر کانال روتر و تغییر DNS به گوگل نیز از جمله راه‌حل‌های ممکن به شمار می‌روند.

خاموش و روشن شدن ناگهانی آیفون 6

مشکل خاموش و روشن شدن و یا به اصلاح ریبوت ناگهانی دستگاه نیز از جمله مشکلات رایج در میان کاربران آیفون 6 به شمار می‌‌آید. مدنظر داشته باشید که این مشکل در آیفون 5 و آیفون 5S نیز بعضا مشاهده شده بود.

ios-7-stuck-on-apple-logo-iphone-5

برای برطرف کردن این مشکل به مسیر Settings>General>Reset>Reset All Settings رفته و به بازنشانی تنظیمات اقدام کنید. این رویه تغییری بر روی برنامه‌ها و فایل‌های شما ایجاد نخواهد کرد اما ناچار خواهید بود به تکرار برخی رویه‌ها نظیر وارد کردن مجدد گذرواژه‌ها و انتخاب مجدد پس‌زمینه‌ صفحه‌نمایش اقدام کنید.

مشکل آیفون 6 با شلوار جین!

کاربران انجمن‌های مرتبط با دستگاه‌های اپل، بارها و بارها گلایه‌هایی در خصوص آسیب دیدن و کم رنگ شدن نوارهای پلاستیکی  پشت دستگاه در هنگام گذاشتن و خارج‌کردن آیفون از جیب شلوار جین خود منتشر کرده‌اند. استفاده از قاب‌های محافظ، کیس‌ها و نهایتا در صورت آسیب، جایگزینی درب پشتی دستگاه، راه‌حل‌های موجود در این زمینه‌اند.

iPhone-6-jeans

شکستن شیشه صفحه‌نمایش آیفون 6

در این مورد نیز کاربران بارها و بارها گزارشاتی در خصوص شکسته‌شدن و یا واردشدن آسیب به شیشه صفحه‌نمایش دستگاه خود منتشر کرده‌اند. جستجویی ساده در اینترنت می تواند شما را به مطالبی مفید و روش‌هایی ساده در جهت جایگزینی این شیشه رهنمون سازد. در غیر این صورت، ناچارا باید به یکی از مراکز پشتیبانی از دستگاه خود مراجعه کنید.

broken-iphone-editorial-only-

منبع etradesupply
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

243 نظر برای این مطلب
  1. تجربه تلخ می‌گوید

    در پاسخ آقای سهیل غضنفری باید من هم یک آیفون 16 گیگابایت 6 رو عید امسال گرفتم و بعد از 4 ماه آیفونم اثر انگشتش یهو در حین کار از کار افتاد و در تنظیمات گوشی هم خطا میداد بعد از چند روز تو محل اثر انگشت به شدت داغ می کرد و شارژ رو سریع خالی میکرد.من تخصصم نرم افزار هست و گوشی نیز گارانتی وقایع گستر فارس بود.اول مرداد گوشی رو به گارانتی فرستادم و خیلی من هم یک آیفون 16 گیگابایت 6 رو عید امسال گرفتم و بعد از 4 ماه آیفونم اثر انگشتش یهو در حین کار از کار افتاد و در تنظیمات گوشی هم خطا میداد بعد از چند روز تو محل اثر انگشت به شدت داغ می کرد و شارژ رو سریع خالی میکرد.من تخصصم نرم افزار هست و گوشی نیز گارانتی وقایع گستر فارس بود.اول مرداد گوشی رو به گارانتی فرستادم و خیلی جالب بعد از چند روز زنگ زدن که گوشی شما مادر بورد باید عوض بشه که شماره سرالی عوض میشه و بهتره که 900 هزار تومان بدید تا یک گوشی نو بهتون بدیم و جالب بود که تو سایت وقایع گستر فارس میگن گوشی 6 ماه گارانتی تعویض هست و بعد گفتن که گوشی شما هولوگرام داره و بعد از طریق فروشگاه خودشون فهمیدم که اینا یک سری گوشی های شرکتهای دیگه رو هولوگرام خودشون میزنن و میفرستن به قیمت گوشی های اصلی توی بازار.یعنی اگه از فروشگاه خودشون توی سایت http://www.vgfapple.ir/contact/ بگیرید کارت گارانتی داره که اونم دوستان رفتن گارنتی شرکتی بگیرن که پیچوندن.اما ادامه ماجرا بلاخره با بالا و پایین گفتم باشه بعد از دو ماه انتظار زنگ زدن و گفتن که 981 هزار تومان واریز کنید و اون اضافه بابت ارزش افزودست در صورتی که من گوشی نخریده بودم دادم گارانتی و اونم مجبور شدم دادم و حالا بماند که وقتی اومد دیدم پلمپ گوشی دستکاری هست.همونطوری فروختمش و کلا ضرر بود.نتیجه اخلاقی این بود که کلا گارانتی به نام اپل بی معنی هست چون که اینا هیچ ربطی به شرکت اصلی ندارن.اما تجربه من از آیفون این بود که همه چیزش از لحاظ عملکرد عالی بود به جز محدودیتهای زیادش در نرم افزار.

  2. Amiin می‌گوید

    با سلام یه هفتس آیفون سیکس اس خریدم
    یدفعه خاموش میشه باید روشنش کنم
    نمیدونم دلیلش چیه
    میشه کمکم کنید
    ممنون

  3. مریم می‌گوید

    سلام خواستم بپرستم آیا ایفون هم مثل سامسونگ میشه هر وقت خواستیم اینترنت را روشن کنیم هر وقت هم نیاز نداشتم خاموش کنم چون در سامسونگ از طریق پنجره بالای صفحه میشد اینکار را کرد اما تو ایفون نمیدونم چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مجتبی می‌گوید

      بله میشه.

  4. Samane می‌گوید

    Salaam man iphone6 goshim ama moteasefane goshim mikham zang bezanam call back mide yani hichgoone tamas nemitoonambegiram!!ama behem zang mizanan va hata sms ham nemitese khamosh roshanam kardam simkartam darovordam dalileah chi mitoone bashe??? ?

  5. PARLIKA می‌گوید

    سلام خستخ نباشید ایفون 6 دارم نتش همش قطع و وصل میشه لطفا کمکم کنیذ

    1. استاد جعفر می‌گوید

      من طبق نظر قبلیم حرف میزنم
      ایفون 5 به بعد دچار مشکل اختلال انتن وای فای با بورد اصلی گوشیست و بعد از مدتی چون سیستم تلاش بر اتصال داره یه دفه سیستم عامل هم بلوپیج (همون صفحه ابی با متون سفید که در ویندوز ایکس پی زیاد بود ولی با این تفاوت که اپل نوشته نداره) میده پس محصولات اپل جنایتی در حق بشریت هستند

      1. hasan می‌گوید

        اشتاد جعفراغوذ ببخشید دیگه اپل از نطر جنابعالی استفاده نکرده در حق بشریت جنایت میکنه! فقط نمیدونم تو این کره زمین چرا اینهمه خریدار داره همه هم راضین!!!
        اها فهمیدم! اونا پولشو دارن بخرن جنابعالی استاد بزرگ پولشو نداری. برو خدا پدرتو بیامرزه.برو اقا

    2. hasan می‌گوید

      مشکل از سرویس سیمکارتت هست. من دارم هیچوقت همچین مشکلی نداشته ام وندارم تو این 6 سال و 4 گوشی!!! و همچنین ندیده ام

  6. Farzane می‌گوید

    سلام من مشکل وای فای دارم .انتن دهی وای فایم خیلی ضعیفه و اکثر مواقع اصلا شبکه وای فایی رو پیدا نمیکنه.حتما باید نزدیک مودم باشم!!!! چیکار کنم ؟؟؟ گوشیم هم ایفون 6 هست

  7. زهره می‌گوید

    سلام دوستان،من گوشیم ایفون6..میخواستم بدونم ایرادی داره با شارژر 5 شارژ کرد؟

    1. مجتبی می‌گوید

      ن مشکلی نیس اما بهتره با شارزر خودش باشه ..

    2. استاد جعفر می‌گوید

      شارژر اصلی در هر نوع گوشی اعم از سامسونگ ، نکسوس ، اچ تی سی ، ملعون(اپل) و… چون ولتاژ و آمپاژ رعایت شده و از آی سی (مدار مجتمع) های مخصوص استفاده میکنه مشکلی نداره من خودم سال 2013 نوت 8 خریدم چون از سامسونگ بریتانیا بود خب شارژر با پریز های انگلستان که سه شاخه هستند تبعیت میکنه و من هم یه هفته تبدیل نداشتم یه هفته وصل کردم شارژر هوآوی یعنی الان 10 دقیقه ای شارژ خالی میکنه

    3. hasan می‌گوید

      همیشه استفاده کنی اره باطریت تعطیل میشه. ولی در مواقع خیلی ضروری نه

  8. ارین می‌گوید

    با سلام من خواسیتم ببینم برنامهیopen doorمشکل داره چون داخلش بودم دوبار گوشی خود به خود ریست شد مشکل از برنامه ی؟

  9. حامد می‌گوید

    سلام خسته نباشید میخواست بدون مشکل وای فای اپل سیکس پلاس را چجوری حلش بکنم ممنون پیدا نمیکند

    1. استاد جعفر می‌گوید

      راه حل:
      به دلیل اختلال انتن وای فای با مادربورد دو راه دارید
      1.سامسونگ
      2.کنار اومدن
      راه حل ها به ترتیب شماره تو اولویت بزار

    2. hasan می‌گوید

      محصولات اپل رو همیشه باید به روز داشته باشید. اپدیت کن به ورژن جدید ای او اس9.2 به احتمال 10000000 در صد مشکلت حل میشه. یا بفروش 3 4تا سامسونگ بخر:)

  10. Aran می‌گوید

    Slm dostan man goshim iphone 6 hastesh ye moshkeli vasam pish omade onam in ke vaghti goshi ghofl hastesh va goshi ro harekat midam ye sedaye zaeefimese khesh khesh mide engar ye chizi oon too shol shode mikhastam bebinam moshkelesh chiye ya momkene moshkel saz beshe ya na kheyli negaranam karde?????

    1. استاد جعفر می‌گوید

      بستگی داره چی لق بزنه اگه مادر بورد یا باتری و چند قطعه دیگه لق بزنه بده مخصوصا باتری چون باتری اتصالی میکنه اگه مادربورد باشه که اتصال کوتاه با بدنه میکنه و گوشی به ف ا ک میره
      مرگ بر اپل

    2. hasan می‌گوید

      هیچی داخلش شل نشده نترس. دگمه سایلنت گوشیته احتمالا.

  11. ahmad می‌گوید

    باسلام گوشی 4s دارم روشن مکنی بالا نمیاید لطفا راهنمای کنید

  12. Spi می‌گوید

    با سلام ببخشید من گوشیم بعدازظهر شارژش تموم شد و خاموش شد وقتى اومدم خونه و زدم تو شارژ لوگوى اپل اومد و همینطورى موند روى لوگو و هر ١٠ دقیقه یه صفحه قرمز میاد و دوباره سریع میاد روى لوگو دوباره ،گوشى نمیاد بالا و همینجورى مونده چندین بار سوییچ کردم ولى درست نشد و فقط لوگو رو نشون میده
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  13. مونا می‌گوید

    سلام خسته نباشید من یه چند روزیه برنامه ی سافری کلن از گوشیم پاک شده و نمیدونم چه جوری برش گردونم گوشیمم ایفون ۶ حتی وقتی صفحه گوشیمم میکشم پایین سرچ میکنم سافری و نیستش کلا پاک شده ? ممنون میشم کمکم کنید؟!

    1. ناشناس می‌گوید

      شما باید گوشیتون رو ریست فاکتوری کنید أنشالله مشکلتون حل میشه

  14. علي می‌گوید

    سلام
    من 2 ماه میشه یه 6 پلاس خریدم شارژ گوشیم بدون اینکه با گوشی کار کنم یکبار 50 % کم کرد یکبارم 20% کم کرد تا حالا دو مرتبه اینجوری شده. جای تعجبه 3 تومن گوشی بخری اونوقت اینجوری.
    کسی علت رو میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تشکر

  15. ارین می‌گوید

    با سلام من ایفون۶دارم یک بار خودش ناگهانی ریست شد لطفا به من بگید مشکل خاصی داره این ریست ناگهانی خوب نیست چون دوستم هم داره ایفون۶ ولی اینطور نیست لطفا جواب بدید؟

    1. سحر می‌گوید

      سلام من تازه آیفون 6 پلاس خریدم از روزی که راه اندازیش کردم بیدلیل ریست میشه…
      مشکل از کجاست؟ من قبلش 4اس داشتم هیچ وقت همچین مشکلی نداشت…

  16. سميه می‌گوید

    سلام من ایفون ۶ دارم چند روزی هست که انتن روی صفحه نمایش هست اما در دسترس نیستم لطفا اگه ممکنه راهنماییم کنید، سیم کارت رو عوض کردم ولی مشکلم حل نشد

  17. سحر می‌گوید

    سلام من ۶پلاس دارم و هر ماه به مدت چند روز گوشیم هنگ میکنه و هر ۴ثانیه باید روشن خاموشش کنم یک سال هستش که خریدم راهنمایى کنید لطفا

  18. مهدي می‌گوید

    سلام
    گوشیه من آیفون ۶ هستش و تو برنامه ی تلگرام بیشتر از ٩ثانیه نمی تونم وُیس بذارم
    مشکل چیه؟

  19. mina می‌گوید

    سلام
    ایفون 6 پلاس دارم
    صحفه نمایشش خودبخود هنگ کرده
    تصاویر ده برابر بزرگ تر شدند
    و اصلا امکان استفاده از گوشی نیست
    باید چیکار کنم؟

  20. نويد می‌گوید

    سلام
    وقتی نوتیفیکیشن گوشی رو باز میکنم یه حالن نقش موجیى داره، این حالت نقش موجى طبیعیه؟؟؟

  21. Sdf می‌گوید

    سلام.
    چند روز پیش گوشیم دستم بود ولی یهو کلی از عکسا جا ب جا شدن. میشه لطفا توضیح بدین چطور باید درستش کنم؟

  22. شایان می‌گوید

    سلام منم ایفون شش دارم و دوتا مشکل هم دارم
    اولی اینه که دکمه هوم دستگاه شب تا صب که استفاده نمیکنم و جای خنک میزارم اینقدر سفت میشه و یه طقه عجیب میده
    دومی اینکه بعضی وقتا هنگامی که گوشی توی جیبم هستش زنگ میخوره بیرون میارم میخوام جواب بدم هر چی روی اون قسمتی که باید بکشی تماس وصل بشه میکشم کار نمیکنه
    لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. هادی می‌گوید

      خوش به حالت من هیچی ندارم.

  23. مهدی می‌گوید

    با سلام اگه گوشی خاموش شد و دیگه روشن نشد هیچ نگران نباشید .
    بالای کلیدهای تنظیم صدا یک کلید 2 وضعیتی(Silent button) هست که برای سوئیچ کردن بین حالت سایلنت(بیصدا) و پروفایل معمولی صداهای گوشی میباشد که باید پشت سر هم بین وضعیتها سوئیچ کنید…

    در حینی که شما دارید کلید سایلنت رو بالا و پائین میکنید باید بطور همزمان کلید پاور(Power) و کلید خانه (Home) رو نگه دارید و به سوئیچ کردن ادامه دهید تا لوگوی اپل نمایان گردد!

    پس از رویت لوگوی اپل ، کلیدها را رها کرده و منتظر بمانید تا گوشی روشن گردد…تمام/.

  24. زهرا می‌گوید

    سلام مشکل من داغ شدن گوشیم هست، تازه خریدم، مدلشم آیفون۶، لطفا بگید چیکار کنم

    1. شایان می‌گوید

      سلام اگه از اینترت سیم کارت استفاده میکنی داغ میشه مشکل خاصی نیست واسه همه این شکلیه

    2. HAMiDREZA می‌گوید

      سلام
      من ٢ عدد iPhone 6 از امریکا خزیدم، همین مشکل بود. این مشکل مربوط به ورژن ios8 هست.
      تنها کافیه گوشیت رو آپدیت کنی.
      مسیر زیر:
      Setting/General/Software Update
      مشکلت حل خواهد شد.
      موفق باشی.
      hamidm.rt@gmail.com

  25. سمیرا می‌گوید

    سلام من ایفون ۶ دارم و یه مشکل جدی باهاش دارم
    موقع تایپ حالا هرجایی چه موقع سرچ و یا تایپ توی تلگرام یا وایبر و یا هنگام تایپ اس ام اس
    و حتی هنگام سرچ داخل گوشی بین برنامه
    صفحه کیبورد یهو محو میشه و نمیاد
    یا عجیب غریب میشه و دکمه ها کارنمی کنن به هیچ وجه
    کلا بی خیال نوشتن باید شم

  26. vahid می‌گوید

    گوشی من iphone6 هست وقتی ی پیام دمیاد برام و قبل از اینکه گوشی رو باز کنم پاکش میکنم وقتی پاک شد ی خطی رو صحفه گوشی میاد

  27. Sara می‌گوید

    سلام من گوشیم ۵s هست شات که میگیریم صدا میده حتی سایلنت هم که باشه بازم موقع عکس گرفتن صدا میشه باید چیکارش کنم؟؟؟ ممنون میشم جوابمو بدید

  28. ستاره می‌گوید

    سلام. ببخشید مطمئنید که در مشکل خاموش روشن شدن ناگهانی آیفون اگر reset all settings رو بزنیم کلِ فایل ها و عکس ها و برنامه هامون پاک نمیشن ؟
    لطفا جواب بدید. من خیلی میترسم.

  29. كامبيز می‌گوید

    اما راهـکـار (دست و پاتون رو گم نکنید و دلشوره هم نگیرید):

    بالای کلیدهای تنظیم صدا یک کلید 2 وضعیتی(Silent button) هست که برای سوئیچ کردن بین حالت سایلنت(بیصدا) و پروفایل معمولی صداهای گوشی میباشد که باید پشت سر هم بین وضعیتها سوئیچ کنید…

    در حینی که شما دارید کلید سایلنت رو بالا و پائین میکنید باید بطور همزمان کلید پاور(Power) و کلید خانه (Home) رو نگه دارید و به سوئیچ کردن ادامه دهید تا لوگوی اپل نمایان گردد!

    پس از رویت لوگوی اپل ، کلیدها را رها کرده و منتظر بمانید تا گوشی روشن گردد…تمام/.

    1. انیس می‌گوید

      گوشی من آیفون6 هست، مشکلم اینه که وقتی تماس باهام گرفته میشه، برای بعضی شماره ها نوع صفحه ای که نشون داده میشه فرق می کنه. یعنی برای بعضی ها حالت معمولی با 4 تا گزینه پاسخ، رد، پبام و داره،ولی برای بعضی شماره ها فقط گزینه پاسخ و پیام
      قضیه چیه، چیکارش باید بکنم؟

  30. احمد می‌گوید

    سلام در حدود ۶ ماه ایفون ۶ خریدم از جیبم در اوردم تماس بگیرم دیدم خاموش هر کاری کردم روشن نشد اول فکر کردم شارژش تموم شده به شارژ زدم باز هم روشن نشد ایراد چیست؟

  31. احسان می‌گوید

    گوشی من خاموش شده و روشن نمیشه،اصلا شارژ هم نمیشه باید چه کار کنم،تو رو خدا یکی بگه باید چه کار منم

  32. محمد می‌گوید

    سلام،دوستان من همون موقع که آیفون ۶ وارد ایران شد خریداری کردمش و این مشکلاتی رو که شما میگید رو تا به حالا باهاش مواجه نشدم و عنوانهای این مشکلاتی که تو این پیج دیدم درست نیست.

  33. آتنا می‌گوید

    سلام من حدود 1 هفت ای میشه 6 گرفتم متاسفانه بعضی موقع ها دچار لگ های خفیف میشه جاهایی مثله پیام هام،برنامه های واتس آپ، لاین،ولی تلگرام اینطوری نیست.بداخل بازیم همینطوریه اول بازی لگ میزنه بعد دیگه روون میشه خواستم ببینم طبیعه آیا یا خیر ممنون میشم جوابم و بدید

    1. hasan می‌گوید

      نه طبیعی نیست. والله من دارم اصلا لگ نمیزنه! دوستان دارن اصلا لگ نمیزنه!

  34. محمد می‌گوید

    همش سوال پس جواب کو

  35. جواد می‌گوید

    سلام خدمت همه دوستان
    من یه ماهی میشه 6+ گرفتم ولی متاسفانه به شدت مشکل باتری دارم.
    من 6+ بخاطر باتری و دوربین به 6 ترجیح دادم ولی متاسفانه باتریش اصاب واسم نزاشته.
    خیلی سریع تخلیه میشه.اگه باهاش کار نکنم یه روز و اگه کار کنم دوبار در روز باید شارژ بشه.
    شبا 60 درصد باتری پره ولی صب که بیدار میشه شده 20 درص.
    بدون اینکه برنامه ای در حال اجرا باشه.یا وای فا روشن باشه.
    تمام کارایی ککه باید تو قسمت setting در مورد کم شدن مصرف باتری وجود داره انجام دادم ولی متاسفانه درس نشد
    حتی با ارتقای ورژن سیستم عامل به 8.3 بازم درس نشد
    ممنون میشم راهنمایی کنین
    با تشکر

  36. محمود می‌گوید

    من وقتی برنامه هامو میبندم یک لحظه گوشیم آبی میشه
    آیا مشکلی هست چه باید بکنم؟

    1. محمد می‌گوید

      Rest factory کن درست میشه

  37. Sepehr می‌گوید

    سلام من آیفون ۶ دارم ولی نمیدونم چرا موقع روشن کردن صفحه از اسپیکرش صدای فوت میاد البته صداش کمه برا شما هم میاد

  38. هانا می‌گوید

    سلام دوستان منم مدتی ایفون 6 گرفتم مدام خاموش میشه وصفحش آبی میشه بعدازکلی تحقیق وبردن گوشی زیردستگاه فهمیدم چیزی نیست خطای ابی برای نت هستش وقرمز یعنی مشکل از سی پی یو.من مشکل وای فای دارم به همه نت ها جواب میده جز وای فای خونمون وتاروشن کنم گوشی خاموش میشه.عزیزانی که صفحشون ابی میشه فقط مشکل وای فای دارن.

  39. امیرحسین می‌گوید

    من سه روزه که ایفون 6 خریدم اما یه نقطه ای رو صفخه نمایش هست و گلس هم انداختم به نظروتون ممکنه موقع انداختن گلس زیرش اشغال رفته باشه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      قطعا

    2. محمد می‌گوید

      بله برای منم همینطور بود همه آیفون ۶ ها با برچسب گلس مشکل دارن!!!

  40. رحمان می‌گوید

    سلام. داش اصغر من هم همین مشکل رو دارم تو آیفون 6 برای کمتر از 1 ثانیه آبی میشه منم نمیدونم چرا اینجوری میشه مال دوستام هم که یکیشون 6 داره و بقیشون 5s همین مشکل هست اگه کسی میدونه چه جوری درستش میشه کرد لطفا بگید

    مرسی

  41. امير می‌گوید

    من آیفون ۶ دارم بدون هیچ دلیلی الان خاموش شده و روشن نمیشه کسی تا به حال با این مورد برخورد کرده

  42. اسماعیل می‌گوید

    پاسخی وجووووووووووووووووود نداره.همش سواله بخدا…..گوشیم الان25 دقیقس هنگ کرده فقظ سیب گاز میزنه…..انگاری جبگر منو گاز میزنه….حیف 3.5 ….کوفتشون بشه

  43. فريد محمدهادي می‌گوید

    با عرض سلام خدمت تمامی دوستان
    دوستان من از استفاده کننده های محصولات اپل هستم تمامی محصولاتشم داشتم تمام صحبتهایی که چه اینجا و چه در جای دیگه صورت میگیره برای خراب کردن شرکت اپله این شرکت تمامی کارهاش بروی ظوابط واصوله یعنی کاری رو انجام میده که بهتر وعالی تر از اون وجود نداره اگر بخواهیم در این بار صحبت کنیم خیلی زمان میبره چون مطالب بسیاره فقط اینو بگم که ایفون ۶به نسبت ایفون ۵s بهتر باطری نگه میداره باورتون نمیشه کمی بخاطر قوسی که در بدنه داره لیزه که به مرور زمان و کارکردن باهاش عادی میشه خوش دستیشو حفظ کرده دوربینش بینظیره و رزولیشن صفحه نمایشش فوق العادس کیفیت.پخش عالی و یک مورد در رابطه با ایفون ۶ پلاس که باید بگم اینه که شرکت اپل اصرار داشت گوشی ایفون رو همین ثسایز اصیلش باقی بمونه این مردم و وسانه ها بودند که این شرکتو مجبور به ساخت گوشی ۵.۵ اینچی کردن و ایفون این گوشی هم به طرز فوق العاده ای ساخت

  44. حمید می‌گوید

    فاطمه خانم تنظیمات روشنایی شما فعال است که اینجوری میشه خب طبیعیه وقتی نور محل شما زیاد بشه نور ایفون هم زیاد میشه یا بر عکس

  45. فاطمه می‌گوید

    سلام من ۶ دارم و مشکلم اینه که وقتی دارم باهاش کار میکنم بعضی وقت ها ناگهانی نورش خود به خود کم میشه یعنی داره میسوزه یا ایرادی پیدا کرده !؟ لطفا پاسخ بدید

    1. hasan می‌گوید

      برای چی شما اصلا ایفون خریدی!!؟؟؟؟؟؟؟ بفروشش 1200 بگیر دستت.

    2. نجمه می‌گوید

      ابجی ایفون 6sاتوماتیکی نورش مثلا من میرم تو اتاقم چراغم خاموشه صفحش تاریک میشه !چراغو روشن کنم نورش زیاد میشه

  46. سمیه می‌گوید

    سلام به همه
    من تصمیم گرفتم آیفون 6 بخرم،نظر شماها که دارین چیه؟تصمیم درستیه؟

    1. محمد می‌گوید

      ١٠٠٪ بگیرین پشیمون نمیشین.

  47. Amir می‌گوید

    البته مگه اینکه با گوشی کشتی بگیری که این مشکلات پیش بیاد
    به جز موارد باگ نرم‌افزاری
    بقیشون مشکلات نادر هست

  48. اصعر می‌گوید

    من خودم یه مشگل دارم با آیفون ۶ اینکه وقتی بعضی از برنامه ها رو می خوام ببندم برای یه لحظه صفحه گوشیم آبی میشه اگه دوستانی که میدونن مشکلش چه جوری حل میشه راهنمایی کنن

  49. Majid6670 می‌گوید

    اگه توجه کرده باشید، راه حل هاتون هیچ یک از مشکلات رو حل نکرده. فقط اومده صورت مسئله رو پاک کرده و کمرنگ تر نشون داده.

  50. رامین می‌گوید

    خرید آیفون با این قیمت ها و عدم پشتیبانی صحیح در مملکت ما = حماقت محض

    1. محمد می‌گوید

      شما حماقت نکن!
      برای شما اینطور به نظر میرسه به نظر ما کاملاً منطقی هستش.