آیا شیائومی قصد استفاده از پردازنده اینتل در تبلت جدید MiPad 2 خود را دارد؟

آیا شیائومی موفق می‌شود که در بازار تبلت مانند بازار گوشی‌های هوشمند خودنمایی کند؟ این سازنده نوظهور ظاهراً در حال آماده‌سازی نسخه جدید تبلت MiPad با پردازنده اینتل است.

0

به تازگی عکس مشکوکی از یک شبکه اجتماعی چینی درز شده است که تصویر تبلتی را نشان می‌دهد که هیچ گونه علامتی از برند شیائومی در آن درج نشده است و با مدل OG MiPad متفاوت است. به‌هرحال قرار است که تبلت جدید مانند نسل اول MiPad احتمالا 7.9 اینچی بوده و وضوح تصویری معادل ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل با رم 2گیگابایت داشته باشد. در MiPad2 به‌جای تراشه 2.2 گیگاهرتزی NVIDIA Tegra K1 از پردازنده اتم 1.8 گیگاهرتزی اینتل استفاده می‌شود. این تبلت از اندروید نسخه 4.4.4 به همراه رابط کاربری MIUI برخوردار است و آپدیت اندروید 5 را در آینده نزدیک دریافت خواهد کرد.

از زمان رونمایی شیائومی MiPad2 هیچ‌گونه اطلاعی در دست نیست. به‌هرحال، تا شروع نمایشگاه CES، چشم‌های زیادی در انتظارند که این کمپانی نوپا، محصول تازه‌وارد خود را معرفی کند.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.