درز تصاویر منتسب دیگری از گلکسی اس 6 سامسونگ؛ بدنه تمام آلومینیومی و صفحه نمایش 5.5 اینچی

تاکنون تصاویر و مشخصاتی احتمالی زیادی از پرچم‌دار سال آینده سامسونگ که انتظار می‌رود گلکسی اس 6 نامیده شود، منتشر شده است.در همین راستا امروز نیز تصاویری جدید به بیرون درز کرد که وجود بدنه تمام فلزی را در این محصول تأیید می‌کند.

2

تا پیش از این انتظار می‌رفت گلکسی اس 6 با ظاهر و طراحی جدید نسبت به نسل‌های قبلی خود معرفی شود، اما اگر صحت تصاویر جدید تأیید شود باز هم باید منتظر همان طراحی به کار گرفته‌شده در خانواده گلکسی اس سامسونگ باشیم.

بر اساس تصاویر جدید گلکسی اس 6 سامسونگ، دارای بدنه‌ای تمام آلومینیومی بوده، اما در جلو قاب دستگاه از پلاستیک استفاده خواهد شد. شایعات جدید بیان می‌کنند گلکسی اس 6 که هم‌اکنون با کد “SM-G430” شناخته می‌شود، دارای صفحه‌نمایش مابین 5.2 یا 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل خواهد بود!

d9810e9e8fea327c

این مشخصات کمی برای یک پرچم‌دار 2015 ضعیف به‌حساب می‌آید، اما در صورت به حقیقت پیوستن آن‌ها 2 فرضیه پیش رو خواهد بود. اول اینکه سامسونگ قصد دارد لقب پرچم‌داری را از سری گلکسی اس صلب کند، فرضیه دوم اینکه گلکسی اس 6 همراه با یک نسخه مخصوص عرضه خواهد شد که از جمله مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به صفحه‌نمایش 5.3 اینچی QHD (رزولوشن 440 در 2560 پیکسل)، دارا بودن 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و به بالطبع بهره بردن از پردازنده اسنپ دراگون 810 اشاره کرد.

گفتن این نکته خالی از لطف نیست که تا به اینجای کار تمام حرف و حدیث‌های گفته شده در رابطه با مشخصات احتمالی اس 6 سامسونگ در حد شایعه بوده و شرکت سازنده دستگاه هیچ‌یک را تأیید نکرده است.

به نظر شما گلکسی اس 6 ظاهری متفاوت نسبت به نسل‌های قبلی خود خواهد داشت و یا سامسونگ این محصول را با قیافه‌ی پدرانش راهی بازار خواهد کرد؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. بنده خدا می‌گوید

    خوده کارمند سامسونگ ایفون داره :)))
    عکس با ایفون 5C گرفته شده D:

  2. Amir می‌گوید

    این که طراحیش فرقی نداره!

    جالبه که عکس هم با آیفون 5C
    گرفته شده