25 حقیقتی که احتمالا در مورد «سیمپسون‌ها» نمی‌دانید!

همزمان با ۲۵ سالگی سریال کمدی «سیمپسون‌ها»، ۲۵ حقیقت جالب توجه در رابطه با سریال را برایتان لیست کرده‌ایم.

1

سیمپسون‌ها از 1989 میهمان تلویزیون امریکا هستند. این سریال که در واقع یک سیتکامِ (کمدی موقعیت) کارتونی مناسب بزرگسالان است، در مدت زمانی که پخش می‌شده در سراسر دنیا طرفداران زیادی را جذب کرده است. حالا بعد از 26 فصل و 561 قسمت (تا به امروز) سیمپسون‌ها هنوز به روند خارق‌العاده‌ی خود در انتقاد از زندگی امریکایی و انواع و اقسام کنایه‌ها به تقریبا همه چیز در دنیا، ادامه می‌دهند و ظاهرا تکراری و خسته کننده هم نمی‌شوند. توصیه‌ی ما این است که این سریال را دنبال کنید و اگر از طرفداران آن هستید، حتما این حقایق جالب در مورد آن‌ها را بخوانید!

 ۱. خدا و فرزندش، عیسی، تنها شخصیت‌های سریال سیمپسون‌ها هستند که انگشت‌های دست کامل ۵ تایی دارند! آن‌ها همچنین ۵ انگشت پا نیز دارند. تمامی دیگر شخصیت‌های دنیای سیمپسون‌ها، چهار انگشت بر روی دست‌ها و پاهایشان دارند.

۲. خالق سیمپسون‌ها، «مت گرونینگ»، شخصیت‌های سریال را زرد طراحی کرده تا توجه بینندگان گذری را جلب کند. او می‌گوید: “زمانی که در حال عوض کردن کانال‌ها هستید و ناگهان یک رنگ زرد از جلوی چشمانتان رد می‌شود، می‌دانید که سیمپسون‌ها بوده‌اند.”

۳. گرونینگ همچنین خانواده‌ی سیمپسون را طوری طراحی کرده است تا در سایه‌هایشان نیز قابل شناسایی باشند. (به دلیل مدل موهای متمایز و حالت سر خاص آن‌ها).

۴. هومر سیمپسون کسی است که رکورد بالاترین آمار دانلود صدایش برای هدایتگرهای صوتی را در دنیا دارد. او حتا از شخصیت‌هایی مانند دارث ویدر، علی جی، و برایان بلسد نیز محبوب‌تر است.

۵. مت گرونینگ نام بیشتر شخصیت‌ها را از روی نام خیابان‌های محل زندگی‌اش برداشته است.

homersimpsonsmovie_3121371c

۶. در بندی از قرار داد سازندگان مشخصا ذکر شده است که شبکه نمی‌تواند نکته‌ای را اضافه کند، قسمتی را حذف کند و یا بر روی ساخت قسمت‌ها نظارتی داشته باشد. این به این معنی است که تولید کنندگان اختیار تام دارند تا خود شبکه‌ی فاکس را نیز به باد تمسخر بگیرند.

۷. هومر تنها شخصیتی است که در تمامی قسمت‌ها صحبت می‌کند.

۸. در طول چند فصل از سریال، قسمت‌های کوتاهی از فیلم اکشن «رینیر وولفکسل»، «مکبین»، یک فیلم چهار دقیقه‌ای منسجم را تشکیل می‌دهند که فیلم‌های اکشن دهه‌ی ۸۰ را به تمسخر می‌گیرد.

به گفته‌ی تهیه‌کننده، «ال جین»، این مهم اتفاقی بوده است. اما به هر جهت، طرفداران این قسمت‌ها را به هم چسبانده‌اند تا ثابت کنند این کار قابل انجام است.

۹. در سال ۱۹۹۰، بانوی اول آمریکا، «باربارا بوش»، از این سریال به این عنوان انتقاد کرد که “احمقانه‌ترین چیزی است که تا کنون دیده‌ام”. مارج در شخصیت خودش به او نامه‌ای شخصی نوشت و مؤدبانه به او گفت که زود قضاوت نکند و این‌که خانواده‌ی او دارند بیشترین کاری که از دستشان بر می‌آید را انجام می‌دهند. خانم بوش به خاطر بددهنی‌اش عذرخواهی کرد و از مارج، به خاطر این‌که الگوی خوبی برای کشور بوده است، تعریف و تمجید کرد!

۱۰. مت گرونینگ، صداپیشه‌ی صدای تو دماغی و احمقانه‌ی مگی سیمپسون است، اما الیزابت تیلور، اولین کلمه‌ی مگی، یعنی “بابا” را در سال ۱۹۹۲ ادا کرد.

اگر شما هم از طرفداران این کمدی دوست داشتنی هستید، حتما کنجکاوید تا دیگر حقایق این لیست را هم بخوانید. برای این کار کافی است به سایت گیم‌نیوز مراجعه کنید.

homerpolarbear_3121366c

GameNews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    این کمدی دوست داشتنیه یا کمدی تخریب عقاید و دین!! من بیشترشو دیدم افتضاحه