وقتی کن لواین خالق «بایوشاک» از بازی جدیدش می‌گوید!

همچنان اطلاعات دقیقی از پروژه‌ی جدید «کن لواین»،‌ خالق سری محبوب و تحسین شده‌ی «بایوشاک» (Bioshock) منتشر نشده‌ است. اما به تازگی او توضیحات بسیار مختصری درباره آن‌چه قصد دارد بسازد فاش کرده.

0

به طور خلاصه،‌ کن لواین از علاقه شدید خود به بازی “سرزمین میانه- سایه‌ی موردور” که بر اساس سری رمان‌های معروف و موفق “ارباب حلقه‌ها” نوشته “جی.آر.آر تالکین” ساخته شده است،‌ سخن گفته و از داستان یک راست و بی‌ مغلطه‌ی آن،‌ همچنین سیستم به وجود آمدن دشمنان مختلف در بازی که سیستم «نمسیس» نیز نامیده می‌شود،‌ تعریف کرده است. این طور که به نظر می‌رسد کِن قصد استفاده از این المان‌ها در نسخه بعدی بازی خود را دارد. وی این‌ چنین شروع می‌کند:

“2 سال پیش،‌ من کم کم شروع کردم به فکر کردن در مورد این که چطور می‌توانیم یک داستان بسیار خلاقانه و نو ایجاد کنیم که تنها به تعداد پایان‌های مشخص منتهی نشود. گرچه ارقامی مانند 10 پایان، ‌100 پایان و 1000 پایان بسیار شگفت‌انگیز هستند، اما ما می‌خواهیم بازی را خلق کنیم که بی‌نهایت باشد و x پایان متفاوت و y خط دیالوگ داشته باشد. دیگر زمان خداحافظی با راوی‌های قدیمی فرا رسیده است. سلام هندسه!”

دیدگاه جالب توجهی برای آینده‌ی بازی‌ها است. شما می‌توانید ادامه‌ی صحبت‌های کن لواین را در وبسایت گیم‌نیوز بخوانید.

GameNews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.