مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی رتینا زمستان از راه می‌رسد

بنا بر گزارش تازه‌ترین اخبار، مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی رتینا، محصول جدید شرکت اپل، قرار است در 3 ماهه نخست سال 2015 میلادی توسط شرکت “کوانتا کامپیوتر” به تولید انبوه برسد.

0

این نوت‌بوک تازه وارد، شامل یک پردازنده برادول اینتل است و بدنه آن نسبت به مدل‌های قبلی سبک‌تر و باریک‌تر است. بر اساس شنیده‌های قبلی، باریک‌تر شدن مک‌بوک ایر جدید، به علت حذف فن از ساختار آن است. یکی دیگر از راهکارهای مورد نظر اپل برای بهینه‌سازی اندازه مک‌بوک، خلاص شدن از شر مکانیزم کلیک فیزیکی و استفاده از پد لمسی در آن است.

بنا به گزارش سایت دیجی تایم، کوانتا در زمینه جزئیات تولید انبوه این مک‌بوک 12 اینچی در حال بحث و مذاکره است. با این حال به نظر می‌رسد رسیدن به تولید انبوه مسئله مهمی نباشد چرا که این محصول رده‌بالا نسبت به محصولی مانند آیفون که بازار انبوهی دارد، تقاضای کم‌تری خواهد داشت.

منابع این گزارش ادعا می‌کنند این مسئله به تدریج حل و فصل می‌شود. در گذشته شایعاتی منتشر شد که مک‌بوک ایر‌های رتینا قرار است با الهام از آیفون، رنگ‌بندی نقره‌ای، طلایی یا خاکستری داشته باشند.

علاوه بر مک‌بوک ایر جدید، با توجه به برنامه‌هایی که اپل برای تولید ساعت‌مچی هوشمندش دارد و نیز تلاش برای افزاریش دادن تقاضای بازار برای آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، شروع سال جدید برای اپل شروع پر مشغله‌ای خواهد بود.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.