ببینید: تصاویری از عمارت 70 میلیون دلاری خالق بازی ماینکرفت

“مارکوس پرسون” برنامه‌نویس سوئدی بازی‌های رایانه‌ایست که با طراحی بازی “ماینکرفت” به شهرت رسید. وی به تازگی خانه جدیدی را در منطقه اشرافی نشین بورلی هیلز ایالات متحده خریداری کرده که سر و صدای زیادی به پا کرده است.

8

بنا به گزارش‌های منتشر شده، پرسون این خانه 2136 مترمربعی را به قیمت باورنکردنی 70 میلیون دلار خریده است. شاید این قیمت برای یک خانه کمی زیاد به نظر برسد اما بد نیست بدانید، پرسون 15 میلیون دلار هم در خرید این خانه تخفیف گرفته است!
در گذشته بیانسه و جی زی، زوج خواننده امریکایی تمایل زیادی به خرید این خانه داشتند و تا کنون 6 بار از این ملک بازدید کردند. خانه 70 میلیون دلاری پرسون در بورلی هیلز به نوعی یک بنای ثبت شده است.

The-Creator-Of-Minecraft-Markus-Persson-LA-Mansion-05

یکی از نزدیکان پرسون در این خصوص به رسانه‌ها گفته است: “مارکوس عاشق این عمارت است. طراحی این بنا جدید و فوق‌العاده است. نمای پانوراما، چشم‌اندازی جذاب و تماشایی از مرکز شهر لس‌آنجلس تا اقیانوس آرام را به نمایش می‌گذارد.

The-Creator-Of-Minecraft-Markus-Persson-LA-Mansion-09

این خانه شامل یک پارکینگ با ظرفیت 16 اتومبیل، سالن بدن‌سازی و استخری بی‌نهایت بزرگ است. هر چند با تمام این توصیفات، باید این خانه را ببینید تا باور کنید!
این هم از عمارت پلاک 1181 خیابان نرث هیلکرست. در شهریور ماه سال جاری بود که این خانه با پیشنهاد اولیه 85 میلیون دلار به فروش گذاشته شد. این مکان در بورلی هیلز در مجاورت شهرک‌های تروسدل واقع شده است.

The-Creator-Of-Minecraft-Markus-Persson-LA-Mansion-dining-room

حدود 2 سال پیش، در ساختمان این عمارت، تعمیرات اساسی صورت گرفت و طراحی جدید خانه، آن را بسیار خاص و جذاب کرد. حالا سری هم به داخل این خانه رویایی بزنیم و ببینیم آن جا چه خبر است.
اتاق نشیمن دارای یک نورگیر است که چشم‌اندازی رو به افق‌های بی‌کران آسمان را فراهم می‌کند. در یک سمت، دفتر کاری است که موتورسیکلتی نمایشی گوشه آن قرار دارد. اتاق غذا خوری می‌تواند پاسخگوی 8 مهمان باشد. فضای تفریح و سرگرمی در طراحی این خانه به خوبی لحاظ شده است. آشپزخانه اوپن، 10 صندلی کافه‌ای دارد و یک چشم‌انداز 180 درجه‌ای رو به مرکز شهر لس‌آنجلس را در مقابل دیدگان به تماشا می‌گذارد.

The-Creator-Of-Minecraft-Markus-Persson-LA-Mansion-11

و حالا این هم از استخر فوق‌العاده بزرگ این عمارت. این هم تخت‌های استراحت برای ریلکس کردن و برنزه شدن مهمانان. زیبایی این چشم‌انداز فوق‌العاده است. در گوشه‌ای دیگر از قسمت بیرونی، صندلی‌های راحتی برای مهمانانی است که تمایل دارند در فضای خشک باشند. اتاق خواب اصلی خانه، فضایی کافی دارد و پنجره آن از کف تا سقف اتاق را در بر می‌گیرد. حمام اصلی هم مجهز به وان و دوش شیشه‌ایست.

The-Creator-Of-Minecraft-Markus-Persson-LA-Mansion-06

کابینت‌ها و کمدهای موجود در سرویس‌های بهداشتی بیشتر آپارتمان‌های نیویورک، مانند این دو مدل طراحی می‌شوند. عمارت، 7 اتاق خواب دیگر برای مهمانان دارد. یک اتاق مهمان در مجاورت فضای باز ساختمان است.

The-Creator-Of-Minecraft-Markus-Persson-LA-Mansion-couches-and-a-ping-pong-table

وجود میز پینگ‌پونگ و کاناپه، اینجا را تبدیل به فضایی فوق‌العاده و آرامش‌بخش کرده است. برای افرادی که قصد برنزه شدن روی بالکن را دارند، صندلی‌های زیادی مهیاست. طبقه پایین یک سالن سینما است که مبلمانی مجلل و لوکس دارد. این خانه، انبار مخصوص نوشیدنی هم دارد! و زیرزمین آن فضایی بی نهایت دنج است… و برای گیمرها، دوستداران بیلیارد و تنیس روی میز یک بهشت محسوب می‌شود. یک کافه با امکانات کامل و تعداد زیادی صندلی مخصوصو ضمنا فضایی مخصوص برای آن‌هایی که علاقه دارند خودروهای خود را به نمایش بگذارند.
و بهتر از همه این‌ها، این سالن بدن‌سازی لوکس و مجهز، که بدن شما را همیشه روی فرم نگه خواهد داشت. با توجه به این که این عمارت علاوه بر تمام امکاناتش، کاملا مفروش و مبله شده است، قیمت 70 میلیون دلاری این خانه، بیشتر قابل درک است.

businessinsider

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. سارا می‌گوید

    حقشه
    بازی به این خوبی
    پول در اورده و کیف میکنه ملیاردره

  2. pe.craft می‌گوید

    سلام این عمارت ناچ هست که سازنده بازی ماینکرافت هستش و در آمریکا قرار داره و مالش هم حرام نیست کاملا قانونیه و ابی هم مگه چقدر پول داره؟ناچ ۲.۷ میلیارد دلار داره این که چیزی نیست

  3. ناشناس می‌گوید

    و اقا رضا برای اخرتت زحمت بکش

  4. رضا می‌گوید

    زندگی خیلی زیباست ولی واسه ما بد تعریفش کردن

    1. ناشناس می‌گوید

      مال حرام همیشه قشنگ بوده مهم این دنیاست پس تو این دنیا خوب باش تا خدا بهترشو بهت بده

      1. امیر می‌گوید

        حرام نیست بازی شو فروخت به دست اورد این مالو .

  5. محمدرضا می‌گوید

    مبارکش باشه…

  6. ss می‌گوید

    اگه اشتباه نکنم این خونه ییه که ابی توش کلیپ جدیدش رو ساخت.نمای حیاط رو نگاه کنید که استخر داره

  7. عبداله قاسمي می‌گوید

    خونه ما هم 85 متره! !!