SE790c؛ مانیتور جدید 34 اینچی فوق‌عریض و البته خمیده سامسونگ

این روزها صفحات نمایش خمیده و عریض طرفداران زیادی پیدا کرده و سامسونگ با تلفیق این دو تکنولوژی محصولی جدید با مدل SE790c را معرفی کرد که از قرار معلوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

0

این مانیتور ۳۴ اینچی از رزولوشنی معادل ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد و همانطور که گفته شد، نسبت تصویر فوق عریض ۲۱:۹ دارد و از طرف دیگر صفحه آن به صورت خمیده طراحی شده است.

عریض بودن و خمیدگی صفحه مانیتور باعث شده تا تصاویر به صورت سه‌بعدی در ذهن تداعی شوند. از لحاظ بصری نیز سامسونگ سعی داشته تا این مانیتور جدید تمام طیف‌های رنگی sRGB را نمایش دهد و با توجه به ابعاد عریض آن، تراز بندی مناسبی را رعایت کند که البته از این لحاظ شباهتی به رنگ‌بندی صفحه نمایش‌های IPS ندارد.

سامسونگ تنها به معرفی مانیتور خود بسنده کرده و صحبتی از زمان ارائه و همچنین کشورهایی که در آن عرضه می‌شود به میان نیامده است.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.