ّببینید: تصاویر جدید از اجرای اندروید 5.0.1 با رابط کاربری سنس بر روی اچ‌تی‌سی وان M8

اچ‌تی‌سی نیز مانند سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی مشغول کار بر روی بسته به‌روزرسانی اندروید 5 برای پرچم‌داران خود است؛ اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید هنوز نسخه 5 اندروید برای محصولات رده‌بالای این کمپانی منتشر نشده، امروز تصاویر جدید از اجرای اندروید 5.01 با رابط کاربری سنس بر روی اچ‌تی‌سی M8 به بیرون درز کرد.

0

در خصوص ظاهر جدید نسخه اندروید ۵ و رابط کاربری سنس 6 تاکنون تصاویر زیادی منتشر شده و بر اساس اطلاعات قبلی نیز می‌دانیم که اچ‌تی‌سی قول عرضه به‌روزرسانی آپدیت ۵ را برای گوشی‌های سرشناس خود در ماه‌های نخست سال آینده میلادی داده است.

انتظار می‌رود نسخه 6 رابط کاربری سنس با تغییراتی ظاهری فراوانی نسبت به نسخه قبلی از جمله اضافه شدن انیمیشن‌های جدید و با پیروی از طراحی متریال اندروید 5 ابتدای برای پرچم‌دارانی همچون وان M8 و M7 منتشر شود. چندی پیش با شما سخن از احتمال تصمیم سامسونگ مبنی بر عرضه مستقیم آپدیت اندروید 5.0.1 برای گلکسی نوت 4 گفتیم،در همین راستا امروز نیز تصاویری از اجرای نسخه 5.0.1 اندروید این بار بر روی اچ‌تی‌سی وان M8 منتشر شد.

با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان انتظار داشت نسخه بعدی سنس با تغییراتی همچون اضافه شدن قسمت دسترسی سریع (همانند آن چیزی که سامسونگ برای  گلکسی تب ها تعبیه کرده است)، مدیریت برنامه‌های کارتی، قسمت اطلاع‌رسانی‌های پویاتر و قرارگیری چندین میان‌بر در صفحه لاک اسکرین همراه با نسخه 5 و یا 5.01 طبق وعده اچ‌تی‌سی اوایل سال آینده میلادی برای بالا رده‌های این شرکت منتشر شود.

نکته دیگری که در این تصاویر یافت می‌شود، قرارگیری برنامه‌های کاربردی جدیدی از سوی گوگل همچون (Docs ،Slides و Sheets) به‌صورت پیش‌فرض در نسخه 5.01 اندروید است.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.