ایرانسل تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه خود را کاهش داد [آپدیت شد]

همزمان با توسعه پرشتاب شبکه 3G و 4G ایرانسل، تعرفه مصرف آزاد استفاده از خدمات گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور، کاهش یافت و به 0.5 ریال به ازای هر کیلوبایت برای مشترکین سیم کارت های دائمی و 0.75ریال برای مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل رسید. تعرفه مصوب تبادل هر کیلوبایت اطلاعات پیش از این 14.7 ریال بود که توسط ایرانسل تا 5 ریال محاسبه می‌شد

22

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تعرفه از اول دی ماه و در تمامی ساعات برای کلیه مشترکین سیمکارتهای دائمی، اعتباری و پیام‌رسان این اپراتور که از خدمات اینترنت همراه مبتنی بر نسل‌های 2، 3 و 4 ایرانسل به صورت مصرف آزاد (بدون استفاده از بسته‌های افزایشی تشویقی) استفاده می‌کنند، اعمال می‌شود.

همچنین ایرانسل برای مدیریت بهینه هزینه‌های مشترکین، راه‌کارهایی نظیر بسته‌های اینترنت همراه، بسته‌های ترکیبی و بسته ترکیبی با قابلیت شخصی‌سازی عرضه کرده و از برنامه خود برای عرضه سرویس حساب چندکاربره برای به اشتراک گذاری یک بسته اینترنت همراه با چند سیمکارت اعتباری ایرانسل دیگر و همچنین عرضه بسته‌های افزایشی جدید به همراه مزایای ویژه خبر داده است.

براساس این گزارش، از اول دیماه، تمامی مشترکین سیم‌کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند براساس نیاز و مصرف خود، با انتخاب یکی از دهها بسته افزایشی عرضه شده در جشنواره زمستان 93 ایرانسل، هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند.

بسته های یک روزه در حجم‌های 15، 50، 150، 200، 500 مگابایتی و یک گیگابایتی، هفت روزه 100، 200، 300، 600 مگابایتی و2 و 5گیگابایتی، 30 روزه 200 و 500 مگابایتی و 1، 1.2، 2، 5، 10 و 20 گیگابایتی، سه ماهه 600 مگابایتی و 50 گیگابایتی، 6ماهه 70 گیگابایتی و یکساله 100 گیگابایتی از اول دیماه و از طریق کد دستوری ویژه #555* در اختیار تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل قرار گرفته است. ضمن آنکه بنابر اعلام این اپراتور به زودی بسته‌های جدیدتری به همراه امتیازات ویژه عرضه خواهد شد.

مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل همچنین می‌توانند با استفاده از خدمات “بسته‌های ترکیبی”، دقایق مکالمه و پیامک ایرانسلی را به همراه ترافیک اینترنت همراه به صورت یکجا و با اعتبارهای زمانی روزانه، هفتگی، ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله خریداری و هزینه های ارتباطی خود را به میزان چشمگیری کاهش دهند، همچنین امکان سفارشی سازی میزان دقایق مکالمه و پیامک ایرانسلی و حجم اینترنت همراه این بسته‌ها، با استفاده از سرویس جدید “بسته ترکیبی من” از طریق وبسایت ایرانسل قابل سفارشی‌سازی است.

بهای سیم کارت های دائمی (آی‌سیم) ایرانسل با 50هزار تومان حد اعتبار، 120هزار تومان، سیم کارت های اعتباری به همراه 2هزار تومان اعتبار اولیه، 5هزار تومان، سیمکارت اعتباری نسل 4 به همراه 10هزار تومان اعتبار اولیه، 20 هزار تومان و سیم کارت پیام رسان اعتباری ایرانسل به همراه هزار تومان اعتبار اولیه، 4 هزار تومان می‌باشد.

اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی محصولات و خدمات ایرانسل از جمله خرید آنلاین سیمکارت، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی (آی‌سیم)، تبدیل سیمکارتهای معمولی به LTE، بسته های ترکیبی، خدمات نسل سه و چهار ایرانسل و مودم های همراه 3G و 4G به همراه بسته های افزایشی ویژه این مودم‌ها از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

پ.ن: بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت‌های بسته‌های اینترنتی شرکت ایرانسل از نظر مشترکان افزایش چشمگیری داشته است. به احترام مخاطبان تیتر مطلب اصلاح شده و در واقع به صورت واضح‌تری درج شد.ضمنا شرکت ایرانسل در واکنش به این موضوع توضیحاتی را اعلام کرده که در این مطلب می‌توانید آن را بخوانید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

22 نظر برای این مطلب
  1. سعید می‌گوید

    سلام
    کد فعال سازی بسته 100 گیگ 1ساله میخوام

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به سایت ایرانسل مراجعه کنید

  2. daniyal می‌گوید

    من که از ایرانسل از سرعتش خوشم نمیاد باز همراه اول

  3. مليكا می‌گوید

    خدایا ایشالله هیچ کاربری واسه ایرانسل نمونه

    الهی امین
    الهی امین
    الهی امین

  4. حسین می‌گوید

    با تعرفه های قبلی هم با اون سرعت حلزونی نمی صرفید …چه برسه به الان که دو برابر شده….بچه ها سعی کنید نخرید …..
    پشت پرده ی این بازیا رو میشه حدس زد….. چی شد شبکه های اجتماعی که حروم شده بودند …………یه سری عجب دارن کلاهبرداری میکنن … تو این وضعیت …………

  5. عرفان می‌گوید

    خاک توست ایرانسل. فقط همین

  6. بهمن می‌گوید

    خواهشن کسی بسته های اینترنتی ایرانسل رو نخره!میدونم پول خرید بسته هارو دارید ولی نخرید تا از افراد که بضاعت حمایت کنیم!بالاخره روزی جلوی این گرونیهای غیر منطقی باید ایستادگی کنیم!

  7. سید کمال می‌گوید

    اصلاحیه 2
    دوستان هرکاری میکنم آروم نمیشم، صبح با چنان شور و ذوقی خبر رو توی فارنت خوندم که حد نداشت، انقدر ذوق داشتم که حتی درست و حسابی به اعداد توجه نکردم، بعد دوباره خوندم، فکر کردم یه اشتباهی شده، رفتم چندتا سایت دیگه رو هم دیدم تازه فهمیدم موضوع از چه قراره، از صبح حالم بده، حالا خیلی مهم نیست که یه چیزی گرون شده، قسمت آزار دهنده تیتر خبر و تناقض صد در صد با اصل خبره، انقدر موضوع مضحکه که باورم نمیشه، دارم فکر میکنم فرد تصمیم گیرنده توی ایرانسل چی تو فکرش هست، یعنی واقعا پیش خودش فکر میکنه مشترکینش چه جور آدمهایی هستند؟؟

  8. سعید می‌گوید

    شرکتی مثل ایرانسل میدونه که این کار به ضررشه! مشکل از جای دیگست. افراد دیگه ای که نگران افزایش دسترسی مردم به اینترنت بودن. این همون پیوست فرهنگیه!

  9. سید کمال می‌گوید

    دوستان من نظرم رو اصلاح میکنم
    قیمت قدیم بسته ها به شرح زیر بود:
    1- 150 مگ یک روزه 1000 تومان الان شده 2000 تومان
    2- 500 مگ یک روزه 2500 تومان الان شده 6000 تومان
    3- 2 گیگ سی روزه 10.000 تومان الان شده 20.000 تومان
    4- 5گیگ سی روزه 20.000 تومان الان شده 40.000 تومان
    هر مگا بایت با قیمت آزاد حدود 1433 تومان هزینه داشت، الان شده 76 تومان (76.8 تومان) یعنی هر ده دقیقه که تو اینترنت بگردیم مطابق تخمینی که خود ایرانسل تو سایتش زده (هر ساعت 20 مگ) حدود 750 تومان هزینه داره، خب با این وضع کسی از اینترنت آزاد استفاده نمیکنه، بعد میان تو بوق و کرنا میکنن که اینترنت ایرانسل 800% ارزون شده !!!!
    البته دروغ نگفتن ولی همه واقعیت رو هم نگفتن که قیمت ها دقیقا 2 برابر شده.
    تنها چیزی که اینجا مطرحه سود اپراتور .. وجدان و تنها چیزی که مطرح نیست حقوق مصرف کننده بی نواست.

  10. بهمن می‌گوید

    با سلام
    تنها یه راه میمونه تحریم ایرانسل!اونا ملت رو … فرض کردن! البته تقصیری ندارن وفتی دولت دم از اصلاح قیمت ها که منجر به افزایش قیمت ها میشه چه انتظاری میشه از ایرانسل و بقیه داشت؟!!خوب ایرانسل هم اصلاح قیمت کرده!!!!!
    واژه جدید به دایره لغات خود اضافه کنید:
    اصلاح قیمت= افزایش قیمت

  11. سعید می‌گوید

    سلام
    بسته های بلندمدت هم در مقایسه ی تطبیقی تا هفتاد درصد گرون شدند!
    ایرانسل تا دیروز قیمت پایین رو با سرعت بالا داشت که باعث میشد مشترکاش درنهایت پول بیشتری برای اینترنتش خرج کنن. اما از امروز که توجه تعزیرات حکومتی به عملکردش جلب شد، اجبارا سرعتش تا 128 کیلوبیت کاهش پیدا میکنه. بنابراین نه تنها به درآمدی که براش طمع کرد نمیرسه بلکه ناچار میشه مقررات کاهش سرعت برای کاربراش رو هم اجرا کنه. این یعنی درآمد پایینتر و کاربر کمتر.
    این وسط فقط کاربرا همین سرعت اینترنت نسبی رو هم از دست میدن.
    سعید

  12. شهلا می‌گوید

    البته ایرانسل این کارو کرده که مشترکینش بسته های بلند مدت ۶ ماهه و یکساله بخرن تا قیمتها بصرفه براشون بشه ! امیدوارم کیفیتها مطابق استاندارد ۴ جی و ٣ جی بماند

  13. شهلا می‌گوید

    امتیاز منفی برای نظر من برای چی بود! خوب همونطور که گفتم قیمتها گروه شده نه ارزون

  14. .ahmad.p می‌گوید

    دیروز برای من اس ام اس تبلیغی مبنی بر ارزون شدنش اومد
    اما الان در منوی گفته شده میشه گفت قیمت ها دو برابر شده.

    اگر اشتباه میکنم به بنده هم خبر بده یکی

  15. سید کمال می‌گوید

    بسته یک ماهه 5 گیگ 20000 تومن رو کرده 4.5 گیگ 20000 هزار تومن، خب چی رو ارزون کرده، تو حالت عادی که کسی از اینترنت استفاده نمیکنه، وقتی یه مگا بایت برای آدم 70 تومن تموم میشه، مردم بسته می خرن، بسته ها هم هیچ تغییری نکرده که گرون تر هم شده.
    واقعا مردم رو چی فرض می کنن؟؟؟

  16. اردلان می‌گوید

    من فقط استفاده ام از ایرانسل اینترنتشه
    گرون کرده باشه عمرا دیگه نمیخرم که مثل قبل اس ام اس بزنه جون من یه زنگی اس ام اسی بزن :دی

  17. اينترنت گرون شد می‌گوید

    کجاش ارزون شدههههههه
    قیمتاشو مثه رایتل کردن. اصلا فایده نداره دیگه

  18. شهلا می‌گوید

    اوه بسته ٢ گیگابایتی ماهیانه ١٠٠٠٠ تومانی شد ٢٠٠٠٠ تومان!!!! ۵ گیگابایتی ماهانه ٢٠٠٠٠ تومانی شد ۴٠٠٠٠ تومان!!!!! این کجاش کاهش قیمته!!! دقیقا دو برابر شده قیمتها!!!!!!

  19. اردلان می‌گوید

    ما که هیچ بسته جدیدی تو منوی #555* ندیدیم
    همون تعرفه های قبلیه

    1. مجید.م می‌گوید

      ظاهرا توجه نکردی عزیزدل برادر که توی متن خبر نوشته از اول دی ماه و نه 30 آدر ماه .

      1. اردلان می‌گوید

        آره راست میگی
        دقت نکردم
        کامنتم که نمیشه پاک کرد پس رفت