عرضه اپلیکیشن Lumia Moments برای گوشی های ویندوزفونی توسط مایکروسافت

همان‌طور که در جریان هستید مایکروسافت چند روز پیش به صورت رسمی آپدیت لومیا دنیم را برای گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون عرضه کرد. به نظر می‌رسد لومیا دنیم ابتدا برای دستگاه‌هایی که رام هند داشته‌اند منتشر شده و پس از آن رام کشورهای اروپایی در اولویت قرار دارند. در هر حال دیر یا زود باید منتظر انتشار این بسته برای تمامی گوشی‌های لومیا باشیم.

0

چندی پیش به طور مفصل خبر های مرتبط با عرضه به روز رسانی لومیا دنیم را پوشش دادیم و گفتیم همان‌طور که انتظار می‌رفت این به‌روزرسانی شامل تغییرات فراوانی در اپلیکیشن لومیا کمرا و بهبود عملکرد دوربین دستگاه‌هایی همچون لومیا ۱۵۲۰، ۸۳۰ و ۹۳۰ بوده است.

از جمله ویژگی‌های اضافه شده به دوربین این دستگاه‌ها می‌توان به قابلیت‌های ضبط ویدیوی باکیفیت ۴k، فلش داینامیک، قابلیت HDR خودکار، افزایش سرعت آماده به کار شدن دوربین و چندین تغییر کوچک و بزرگ دیگر اشاره کرد.بدون شک لومیا دنیم تازه شروع یک حرکت بزرگ برای گوشی‌های ویندوز فونی است، زیرا تنها بعد از 2 روز از انتشار رسمی این بسته، مایکروسافت شروع به انتشار برنامه‌هایی همانند Lumia Moments کرده که اجرای آن‌ها نیازمند انجام به‌روزرسانی به لومیا دنیم است.

3d4646a1-abf1-4a37-885c-b7133d742cec

Lumia Moments برنامه‌ای است که شما با بهره بردن از آن می‌توانید از فیلم‌هایی که گرفته‌اید یک تصویر متحرک با ویژگی‌ها و افکت‌های زیبا خلق کنید، و از نتیجه آن شگفت‌زده شوید. شما می‌توانید عکس‌های نهایی خود را در camera roll یا Lumia Storyteller مشاهده کنید و یا از ابزارهای مانند blur برای محو کردن حاشیه استفاده نمایید. به جرئت می‌توان گفت که تاکنون برنامه‌ای مشابه با کارکرد Lumia Moments در فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز فون وجود نداشته، از این رو لومیا مومنت می‌تواند یک قدم مثبت مایکروسافت در جبران کمبود اپلیکیشن های کاربردی برای ویندوز فون قلمداد شود.

4ec53660-1b56-400c-b57a-14713627c48a

البته گفتن این مسئله خالی از لطف نیست که Lumia Moments فعلاً تنها برای گوشی‌هایی که قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴k  را دارند مانند Lumia 930, Lumia Icon و Lumia 1520 و همچنین لومیا 830 قابل دریافت است. اگر شما هم یکی از دستگاه‌های نامبرده را در اختیار دارید و ازقضا آپدیت لومیا دنیم را هم دریافت کرده‌اید، می‌توانید در صورت تمایل از طریق لینک زیر اقدام به دانلود Lumia Moments نمایید.

lumia-moments

Windows-Phone-Store-Badge-Download-Black

wmpoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.