راک‌استار بازی GTA: China Town Wars را برای اندروید عرضه کرد

اگر از طرفداران سری بازی‌های GTA هستید، حتماً از شنیدن عرضه این بازی محبوب برای سیستم‌عامل اندروید خود خوشحال خواهید ­شد.

0

راک استار مدت‌ها پیش این بازی را برای ios منتشر کرده بود اما اکنون با تغییرات ظاهری و گرافیک بهتر و ویژگی‌هایی نظیر پشتیبانی از صفحه بزرگ (Widescreen)، کنترل‌های سفارشی و پشتیبانی از کنترلرها برای اندروید عرضه کرده است. آپدیت جدید که برای ios منتشرشده هم پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های Retina اپل را به همراه دارد. شما می‌توانید این بازی را به قیمت 4.99 دلار از گوگل پلی خریداری کنید. داستان این بازی به محله چینی‌ها برمی‌گردد که در آن درگیری‌های مختلفی میان باندهای تبهکار روی می‌دهد و در این میان مأموریت‌های مختلفی به شما داده می‌شود که باید سعی کنید آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید!

سبک این بازی مانند همه GTA ها سوم شخص است اما فاصله‌ها کمی بیشتر است و جزئیات هم کمتر هستند. این بازی در اصل برای سیستم‌عامل‌های موبایلی و کنسول‌هایی نظیر Nintendo 3DS و PSP در سال 2009 عرضه‌شده بود. شخصیت اصلی داستان هوانگ لی است فردی که بعد از مرگ پدر خود به دنبال انتقام است همچنین شهر در دام باندهای سه‌گانه تبهکاری است که شما باید آن‌ها را تصرف کنید مأموریت‌های جالب و سلاح‌های گوناگونی در بازی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

جالب آنکه اگر از دارندگان Android TV هستید می‌توانید این بازی را با دسته و در صفحه بزرگ تلویزیون نیز انجام دهید.نسخه جدید از گیم‌پد هم پشتیبانی می‌کند. امکان بازی به‌صورت چندنفره از طریق بلوتوث هم امکان‌پذیر است.اگر از دوستداران سری بازی GTA هستید این بازی را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

Downlod-Google-Play

  AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.