تماشا کنید: اجرای اندروید 5.0.1 بر روی گلکسی نوت Edge، گلکسی نوت 4 و گلکسی اس 5 LTE-A

از قرار معلوم گلکسی نوت Edge و گلکسی نوت ۴ بدون دریافت آپدیت اندروید ۵،‌مستقیما آپدیت نسخه ۵.۰.۱ اندروید آب‌نبات چوبی را دریافت خواهند کرد.

0

مدتی از انتشار این خبر نمی‌گذشت که ویدئوی اجرای اندروید ۵.۰.۱ بر روی این گوشی‌ها به همراه گلکسی اس ۵ نسخه LTE-A، در فضای اینترنت منتشر شده است.

جالب اینجاست این ویدئو برای اولین بار اجرای اندروید ۵.۰.۱ را بر روی گوشی‌های ذکر شده نشان می‌دهد و قبل از این تنها در ویدئویی شاهد راه‌اندازی اندروید ۵ بر روی گلکسی نوت ۴ بودیم.

البته همانطور که از شماره‌بندی نسخه اندروید ۵ و ۵.۰.۱ پیداست، بین این دو نسخه تفاوت چندانی وجود ندارد. در حالی که این نکته را خاطر نشان می‌کنیم که این آپدیت جدید به صورت رسمی در سه‌ماهه اول سال آینده میلادی منتشر خواهد شد، باز اولین ویدئو به ترتیب می‌توانید شاهد اجرای اندروید ۵.۰.۱ بر روی گلکسی نوت ۴، گلکسی نوت Edge و نهایتا ویدئو پائین، گلکسی اس ۵ نسخه LTE-A باشید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.