با آسانترین راه دانلود مستقیم برنامه‌های اندروید از گوگل‌پلی آشنا شوید!

از همان موقع که یادمان می‌آید دانلود مستقیم و بدون دردسر برنامه از گوگل‌پلی برایمان به نوعی آرزو بوده است. در این سالها حتی با وجود دسترسی به این فروشگاه همچنان دانلود برنامه از آن با محدودیت‌های خاص و گاها عجیب و غریبی روبرو بود. با وجود اینکه در سال‌های اخیر این محدودیت‌ها کمرنگ شده اما همچنان بسیاری از برنامه‌ها را نمی‌توانیم به دلائل مختلف از گوگل‌پلی دریافت کنیم.

11

استفاده از فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی نیز به رغم اینکه برخی از آنها از اطمینان و اعتبار کافی برخوردار هستند دردسرهای خاص خود را دارد. فروشگاه‌های ایرانی معمولا با تاخیر برنامه‌های اندروید را عرضه می‌کنند و بعضی از آنها تمام اپلیکیشن‌ها را برای عرضه در خود جای نداده‌اند و بیشتر به محلی برای عرضه اپلیکیشن‌های پرطرفدار و البته کم‌حجم تبدیل شده‌اند.

در این میان روش‌های دیگری نیز وجود دارند. از افزونه‌هایی که برای کروم عرضه شده‌اند و به خاطر استفاده از شناسه گوشی اندرویدی شما که باید برای استفاده از آن وارد کنید احتمال بسته شدن و محروم شدن گوشی شما از استفاده از گوگل‌‌پلی و سرویس‌های آن وجود دارد تا روش‌های دیگری که چندان پرکاربرد نیستند.

سال گذشته یک وب‌سایت چینی اقدام به عرضه سرویسی برای دانلود مستقیم اپلیکیشن از گوگل‌پلی کرد که بعدها گزارش‌های متفاوتی از امنیت این وب‌سایت مطابق معمول به خاطر چینی بودن آن منتشر شد. در کنار بحث‌های امنیتی و احتمال آلوده بودن اپلیکیشن‌ها، نداشتن طراحی قابل توجه و امکانات جانبی، آن را به وب‌سایتی تبدیل کرد که هر بار بازدید از آن برای کاربران غیرچینی به آخرین بار تبدیل می‌شد.

حالا قدیمی‌ترین وب‌سایت دانلود ایرانی اقدام به عرضه سرویسی مشابه اما بسیار قوی‌تر و برخوردار از امکانات کرده است که مطمئنا در این وانفسا می‌تواند کمک‌حال خوبی برای کاربران ایرانی باشد تا تقریبا دیگر به معنای واقعی تحریم را دور بزنیم!
در سرویس جدید مارکت اندروید وب‌سایت پی‌سی‌دانلود که در آدرس http://play.p30download.com قابل دسترسی است. شاهد ارائه امکانات جالبی در کنار امکان دانلود مستقیم از گوگل‌پلی هستیم که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

در ابتدا سراغ امکان اصلی سایت می‌رویم. بلافاصله با باز کردن سایت در بالای صفحه عنوان «جستجو در مارکت گوگل» خودنمایی می‌کند که در زیر آن کادری برای وارد کردن آدرس دیده می‌شود. آسانترین کار وارد کردن آدرس گوگل‌پلی برنامه‌ایست که نیاز به دانلود کردن آن دارید.

Play-P30Download-01

برای پیدا کردن این آدرس نیز ساده‌ترین راه جستجوی نام برنامه به همراه عنوان Google Play در انتهای آن است تا به آدرسی شبیه به این برسید. اما پی‌سی‌دانلود امکان این را به شما داده تا با وارد کردن قسمتی از نام و یا نام پکیج (به فارسی یک کلمه، به انگلیسی تا چند کلمه) بتوانید سریعتر به برنامه برسید. این امکان مخصوصا وقتی پیش از این فرد دیگری درخواست برنامه را داده باشد بیشتر راهگشاست و در مورد برنامه‌هایی که تاکنون کسی درخواست آن را نداده نهایتا لینک گوگل‌پلی کار شما را راه خواهد انداخت.

Play-P30Download-07

اجازه بدهید این روال را با یک اپلیکیشن با هم طی کنیم. به طور مثال بازی Call of Duty: Heroes یکی از بازی‌هائیست که هنوز در فروشگاه‌های اندروید معتبر ایرانی عرضه نشده است. ما لینک این بازی در گوگل پلی را در کادر جستجو وارد کردیم که نتیجه آن را در تصویر زیر می‌بینید. لینک دانلود این بازی تولید و بلافاصله به صفحه بازی منتقل شدیم. در صفحه بازی علاوه بر اینکه قادر به دانلود بازی از ستون سمت راست هستید می‌توانید به اطلاعات بازی و یا برنامه مورد نظر خودتان و همچنین تصاویر محیط اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

Play-P30Download-05

یکی از مزایای این سرویس استفاده از اینترنت موجود بر روی رایانه در مکان‌هائیست که تنها از روی رایانه به اینترنت دسترسی دارید و امکان اتصال گوشی به اینترنت را ندارید. اگرچه برخی مواقع به دلیل بالا بودن حجم اپلیکیشن‌های دریافتی بهترین روش دانلود از طریق رایانه و سپس انتقال آن به گوشی است تا علاوه بر امکان دریافت با سرعت بالاتر به دلیل استفاده از دانلود منیجرهای موجود شارژ باطری گوشی شما هم به هدر نرود. این موضوع مخصوصا برای کاربرانی که شب‌ها و با استفاده از سرویس‌هیا شبانه نسبت به دانلود اقدام می‌کنند اهمیت بیشتری دارد.

Play-P30Download-04

البته این بدان معنا نیست که امکان استفاده از این سرویس بر روی تلفن همراه برقرار نباشد. این وب‌سایت با توجه به استفاده از طراحی ریسپانسیو از طراحی بسیار خوبی بر روی صفحه نمایش‌های کوچکتر برخوردار است و دسترسی به تمامی امکانات ان بر روی گوشی امکان‌پذیر است که در تصاویر زیر قادر به مشاهده رابط کاربری سایت بر روی صفحه موبایل هستید.

به توضیح دیگر امکانات این سرویس باز می‌گردیم. در صفحه اول و در زیر کادر وارد کردن لینک شاهد دسته‌بندی متنوع اپلیکیشن‌ها هستیم که می‌توانید در دسته‌بندی‌های جدیدترین، پربازدیدترین، بیشترین دانلود و ویژه در ترتیب‌های صعودی و نزولی و در چندین صفحه به آنها دسترسی داشته باشید.

Play-P30Download

البته این تنها دسته‌بندی موجود نیست و دسته‌بندی دیگر با توجه به دسته‌بندی خود اپلیکیشن‌ها از ستون کناری قابل دسترسی است. در این ستون همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌های موجود را با توجه به حجم و رده سنی در نظر گرفته شده برای اپلیکیشن‌ها دسته بندی و به نمایش بگذارید.

در نوار بالایی سایت نیز لینک‌هایی به صفحات مربوط به این سرویس و نحو استفاده از آن قرار گرفته است. به نظر می‌رسد با توجه به سابقه وب‌سایت پی‌سی‌دانلود در ارائه سرویسی بهینه به کاربران شاهد ارائه خدماتی خوب در این زمینه و پوشش کامل نیاز کاربران باشیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. سعید می‌گوید

    ..اینهمه نوشته وتوضیح !!!حتما عمل کردنشم طولانیه.کوتاه وسریع بادوسه حرکت یادبده این چیه؟ داستان کوتاه نوشتی!!!!

    1. بهنام می‌گوید

      خسته نباشی! زیاد فشار نیار به خودت!

  2. علی می‌گوید

    سلام
    من یه روش دور زدن گوگل پلی میدونم که خیلی به کارم میاد امید وارم به شما هم کمک کنه
    اول چیز شکنتون رو با کشور امریکا یا هر کشوری که در تحریم نیس فعال کنید،بعد برید مدیریت برنامه ها و گوگل پلی استوری رو انتخاب کنید و دیتای اونو پاک کنید.این کار باعث میشه مشه تشخیص داد شما ایرانی هستید
    بعد برین داخل چیز شکن و برنامه گوگل پلی رو از اونجا باز کنید.میبینید که همه برنامه هایی که تحریم بودن برا مت قابل استفاده بدون محدودیت هستند.
    موفق باشید

    1. امین می‌گوید

      سلام
      میگم من اینو قبلا یه جا خوندم و انجامشم دادم ولی وقتی میرم توش جهانی نشده چیکار کنم؟

  3. مهدی می‌گوید

    با سلام. روش جالبیه و روشهای مشابه هم وجود داره مثل همونی که همایون گفته و منم مدت زیادیه از اون روش استفاده میکنم ، اما یه جاهایی واقعا هیچ کاری نمیشه کرد . برای مثال نرم افزار ai.type Keyboard Plus برای ایرانیها تحریمه و از گوگل پلی قابل دانلود نیست این نرم افزار رو از مارکتهای ایرانی هم میشه دریافت کرد که جزو برترین کیبوردهای گوشیهای اندرویده و اگه اولیش نباشه ، قطعا دومیشه ، اما خیلی خیلی زمان ببره ، پس از دو یا سه هفته این کیبورد غیر قابل استفاده میشه!!!! چرا ؟ چون تشخیص داده میشه که از گوگل پلی دانلود نشده!!!! به همین سادگی . نرم افزاری که برای ما ایرانیها درگوگل پلی غیر قابل دانلود باشه ، میشه از طریق دور زدن گوگل پلی دانلودش کرد اما زمان زیادی نمیبره که از کار می افته.

  4. همایون می‌گوید

    شما اول برنامه خودتو تو گوگل پلی پیدا کن بعد لینک صغحه گوگل پلی رو کپی کن بیار اینجا پیست کن :
    http://apps.evozi.com/apk-downloader/

    بعد دکمه Generated download link رو بزن و تمام دانلود بزنی برنامه دانلود میشه.
    بهترین راه همینه

  5. نیما می‌گوید

    با نصب VPN و ایجاد دو اکانت جیمیل در موبایل وقتی وارد گوگل پلی شدید فقط اکانتتون را سویچ کنید و سپس دانلود کنید.

  6. sss می‌گوید

    از هر 10 برنامه 9 تاش ارور میدن.

  7. tohid می‌گوید

    خیلی مورد نیاز بود این روش ولی کاش می شد که پی سی دانلود یه اپلیکیشن اندروید شبیه گوگل پلی طراحی کنه که دیگه نیاز به مرور گر نباشه.

  8. rasoul می‌گوید

    واقعا پی سی دانلود بهترین سایت ایرانی

  9. Amir می‌گوید

    حدودا هفته پیش بود که اینو دیدم در خود
    P030Download
    ولی واقعا لدت دانلود مستقیم از گوگل پلی یک چیز دیگه هست

    همچنین اگر از گوگل پلی اقدام به آپدیت کنیم فقط قسمت مورد نیاز آپدیت و دانلود میشه ولی به این صورت باید کامل دانلود کنیم