ایسوس E210 اولین مینی پی‌سی بدون فن خود را معرفی کرد

سری Eee محصولات ایسوس، عموماً دستگاه‌هایی ساده و ظریف هستند اما شاید تبلت ها و لپ‌تاپ‌های این سری بیشتر از E210 شناخته شده باشند.بعد از معرفی مینی پی‌سی Eee Box 1037 در ابتدای سال توسط ایسوس، این شرکت امروز از سیستم مینیاتوری جدید بدون فن خود با نام E210 پرده برداشت.

0

اگر فضای کافی در اتاق برای قرار دادن کیس های عظیم جسته را ندارید، اصلاً نگرانی به خود راه ندهید زیرا مینی پی‌سی E210 به راحتی می‌تواند کار یک سیستم رومیزی قدرتمند را برای شما با ظاهری بسیار کوچک و جذاب انجام دهد.

به لطف به‌کارگیری پردازنده‌های سلرون اینتل، ایسوس فن خنک کنده را از داخل این سیستم برچیده است؛ این نکته را باید یادآور شویم که از E210 می‌توان به‌عنوان یک سرور خانگی و یا یک سیستم رومیزی قدرتمند استفاده کرد. همان‌طور که گفته شد در قلب این دستگاه از پردازنده دو هسته‌ای N2807 سلرون اینتل استفاده شده که با فرکانس ۲٫۱۶ گیگاهرتز کار می‌کند. البته این نکته را نباید فراموش کنیم که سری سلرون سرعت و قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های پنتیوم دارند.

۲ گیگابایت رم به‌صورت پیش‌فرض در E210 قرار داده شده، اما این میزان به ۴ گیگابایت نیز قابل افزایش است. پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده برای این سیستم نیز از سری HD اینتل بوده تا جای هیچ نگرانی از اجرای بازی‌های سنگین باقی نماند.

از دیگر مشخصات E210 می‌توان به دارا بودن 128 گیگابایت هارد از نوع SSD در کنار قابلیت نصب کارت حافظه جانبی، مودم داخلی وای‌فا، دو پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0، یک پورت خروجی HDMI، یک پورت خروجی VGA و خرجی 1 RJ45 اشاره کرد. برای تماشای محتویات کارت حافظه میکرو اس‌دی در این دستگاه به رم ریدر نیاز ندارید، زیرا قابلیت خواندن کارت‌های حافظه جانبی مختلفی در آن تعبیه شده است.

در انتها باید یادآور شویم، ایسوس در E210 قابلیت کار با محیط “DOS” در کنار محیط ویندوز 8 را نیز برای کسانی که قصد استفاده از این دستگاه را به عنوان سرور دارند، فراهم آورده است.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.