ارزش اینستاگرام حالا به ۳۵ میلیارد دلار رسیده است

گروه اقتصادی سیتی‌گراپ از رسیدن ارزش شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس اینستاگرام به 35 میلیارد دلار خبر داده است.

4

با خواندن این خبر شاید شما هم به حرف من برسید که فیس‌بوک واقعا اینستاگرام را مفت خرید! چرا؟ دلیل آن این است که پس از آنکه هفته گذشته، اینستاگرام از 300 میلیون کاربر فعال ماهانه خبر داد، که چیزی بیش از انتظارات و پیش‌بینی‌های موجود برای آن بود، سیتی‌گراپ اعلام کرد که بر این باور است که بر اساس برآورد جدید صورت گرفته از سوی این گروه، ارزش اینستاگرام حالا به 35 میلیارد دلار رسیده است.

این گروه اقتصادی، پیش از این ارزش شبکه اینستاگرام را 19 میلیون دلار برآورد کرده بود. حالا خودتان این ارزش را با مبلغ یک میلیارد دلاری که زاکربرگ در سال 2012 برای خرید اینستاگرام پرداخت مقایسه کنید تا همان جمله ابتدای مطلب من را تایید کنید!

این گروه اقتصادی همچنین اعلام کرده که بر این باور است که اینستاگرام چیزی در حدود 2 میلیون دلار به عنوان سود سالانه در سال 2014 نصیب فیس‌بوک خواهد کرد. البته فیس‌بوک فعلا سود اصلی را از شبکه اجتماعی خودش یعنی همان فیس‌بوک به دست می‌آورد اما بنابر پیش‌بینی‌ها از سال آینده سایر سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های این شرکت سود بیشتری را نسبت به اوضاع فعلی نصیب آن خواهند کرد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    سلام من وارد اینستاگرام شدم و میخوام ویدیو ب اشتراک بزارم ولی نمیتونم

  2. امید می‌گوید

    برنامتون عالیهههههههههههههههههههههه

  3. محمد می‌گوید

    سلام
    میخواستم بپرسم از طرف اینستاگرام برای من پیام اومده ایمیل خود را تایید کنید میشه راهنمایی کنید من اصلا نمیدونم چکار باید بکنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      به ایمیلتون مراجعه کنید و لینکی که اینستاگرام ارسال کرده رو باز کنید تا ایمیلتون تائید بشه