بکارگیری آینه‌های عقب هوشمند در خودروهای کادیلاک از سال آینده

چند وقتی است شرکت‌های اتومبیل‌سازی در استفاده از فناوری‌های جدید باهم به رقابت می‌پردازند و یکی از جدیدترین عرصه‌های این رقابت استفاده از آینه‌های هوشمند است. بعد از شرکت نیسان حالا نوبت کادیلاک است تا از این فناوری جدید بهره ببرد.

0

شرکت بزرگ خودروسازی کادیلاک اعلام کرده که خودروهای تولیدی این شرکت از سال آینده به آینه‌های عقب هوشمند مجهز می‌گردند. این آینه توسط یک نمایشگر با رزولوشن 1280 در 240پیکسل آنچه پشت سر سرنشینان عقب یا ستون‌های ماشین وجود دارد را به شما نشان خواهد داد.

Cadillac's-smart-rearview-mirror

البته شما می‌توانید این آینه را طوری تنظیم کنید که به‌صورت معمولی عمل کند. این سیستم می‌تواند در هوای مه‌آلود یا تاریک و یا مواقعی که بخار بر روی شیشه‌هاd خودرو جمع شده است بسیار مفید واقع شود و یک دید وسیع و واضح برای راننده ایجاد کند. کادیلاک مدعی است این آینه‌ها تا 300 درصد دید بیشتری را برای راننده‌ها نسبت به آینه‌ها معمولی فراهم می‌کند.

Cadillac's-smart-rearview-mirrors

این نوع از آینه‌ها توسط شرکت‌های خودروسازی بزرگ دیگر هم به کار گرفته‌شده و از سال آینده بر روی برخی از مدل‌های خودرو روز جهان پیاده خواهد شد اما تجهیز همه‌ی خودروها به این نوع از آینه زمان بیشتری طول خواهد کشید.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.