سرویس پیام‌رسان ChatON سامسونگ 12 بهمن‌ماه تعطیل خواهد شد

اگر یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ را بخرید متوجه عدم حضور اپلیکیشن ChatOn در آن خواهید شد که پیش از این یکی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی‌های سامسونگ بود. حالا چه از این اپلیکیشن خوشتان می‌امد یا خیر در هر صورت بد نیست بدانید سامسونگ به دنبال گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده بود در بیانیه‌ای از تصمیم خود برای تعطیلی این سرویس برای همیشه خبر داده است.

0

این شرکت به وب‌سایت انگجت اعلام کرده که تصمیم دارد این سرویس را در تمامی نقاط جهان به جز آمریکا در دوازدهم بهمن ماه تعطیل کند. البته سامسونگ تاریخ تعطیلی کامل این سرویس در آمریکا را نیز تاریخی در سه ماهه اول سال 2014 اعلام کرده است.

اما سامسونگ دلیل این موضوع را نیز “تغییر شرایط بازار” آنچه که “تمرکز کردن بر روی هسته‌های مرکزی (آن)” عنوان کرده، اعلام کرده که این مفهوم اولیه معروف را دارد که “ما به چیزی می‌چسبیم که در آن خوب هستیم”. پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر این منتشر شده بود که با وجود یکصد میلیون کاربر فعال اعلام شده این سرویس، سامسونگ ظاهرا از استقبال کاربران از این اپلیکیشن به عنوان یک اپلیکیشن که به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های هوشمند این شرکت نصب شده است، راضی نیست.

در هر حال اگر شما هم مانند من تابحال از این سرویس استفاده نکرده‌اید بد نیست بدانید سرویس پیام‌رسان چت‌آن که توسط سامسونگ در بیستم شهریور ماه 1390 معرفی شد هم‌اکنون به صورت رسمی در ۱۲۰ کشور و ۶۲ زبان فعال است و با تقریبا یکصد میلیون کاربر فعال، یکی از گسترده‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان در میان گوشی‌های هوشمند و حتی دسکتاپ به حساب می‌آید.

در هر حال اگر از این سرویس استفاده می‌کنید سامسونگ توصیه کرده که تا پیش از تعظیلی این سرویس از تمام چیزهایی که لازم دارید پشتیبان تهیه کنید!

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.