تیزر سونی برای CES2015 منتشر شد: فوق‌باریک، آب‌نبات چوبی و کیفیت بالای صدا و تصویر

CES2015، اولین نمایشگاه بزرگ تجهیزات الکترونیکی سال آینده میلادی خواهد بود که از 16 تا 19 دی ماه برگزار می‌شود و مطابق انتظار، بیشتر شرکت‌های بزرگ در آن شرکت خواهند کرد تا محصولات جدید خود را در سطح جهانی معرفی نمایند.

0

در این میان، سونی که معمولا حضور برجسته‌ای در این نمایشگاه و عرضه تولیدات الکترونیکی دارد، از تعداد انگشت شماری از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر تیزر کوتاه سونی برای نمایشگاه CES2015 موجود است و مشابه دیگر تیزرهای تبلیغاتی، سرنخ‌هایی از محصولات محرمانه خود ارائه می‌دهد.

بیشتر این سرنخ‌ها که در برش‌هایی از ویدیو نمایش داده می‌شوند مفاهیم کاملا مشخص و واضحی دارند. برای مثال دختری که آبنبات چوبی لیس می‌زند (نسخه اندروید 5 آبنبات چوبی که آماده اجرا بر روی سری پرچم‌دار اکسپریا Z است) یا تکرار نمایش عدد 5 (که به شروع مراسم سونی در 5 ژانویه اشار دارد) دستگاهی با ظاهری نامعلوم و البته فوق باریک ابتدای تیزر هم که Sony Xperia Z4 است و نیازی به معرفی ندارد.

از دیگر نکات نمایشی این ویدیو، رویارویی با شبحی قوسی شکل در یکی از فریم‌ها است. در کل، به نظر می‌رسد، سونی در تیزر خود از تکنولوژی‌های قوی صدا و تصویر استفاده کرده است و تمام نکات سری‌اش را در کل تیزر جای داده است که بعضی از آن‌ها بسیار مرموز و معماگونه هستند. البته نباید فراموش کرد که یکی از کارکردهای تیزر، گیج کردن بیننده است!

به هر حال تا برگزاری نمایشگاه CES باید صبر کرد اما آیا شما هم مشتاقانه منتظر محصولات تازه وارد سونی هستید؟

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.