شایعه: اچ‌تی‌سی هیما ایس و هیما اولترا با پردازنده مدیاتک عرضه خواهند شد

پردازنده‌های مدیاتک معمولاً در گوشی‌های ارزان‌قیمت شرکت‌های معتبر به کار گرفته می‌شوند اما به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد در نسخه‌هایی از پرچم‌دار آینده خود نیز از این چیپست‌ها استفاده کند.

0

اچ‌تی‌سی هیما نام رمز پرچم‌دار آینده این شرکت تایوانی است که پیش از این مشخصاتی احتمالی از آن به بیرون درز کرده بود. حالا @upleaks ادعا می‌کند نسخه ارزان‌تر و احتمالاً پلاستیکی این گوشی با نام Hima Ace با پردازنده مدیاتک عرضه خواهد شد. البته همه پردازنده‌های مدیاتک هم ضعیف نیستند و به طور مثال مدل MT6595 عملکرد بسیار خوبی دارد. گفتنی است نسخه فلزی اصلی این پرچم‌دار احتمالاً با پردازنده 64 بیتی قدرتمند کوالکان اسنپ‌دراگون 810 معرفی خواهد شد.

HTC-One-M9-Hima-Concept

همچنین در مورد هیما اولترا که جانشین وان مکس خواهد بود @upleaks اعتقاد دارد حداقل مدل بازار چینی به پردازنده مدیاتک مجهز خواهد بود هرچند شاید چند نسخه از این فبلت عرضه شود. گفتنی است گوشی‌هایی مانند دیزایر 310، دیزایر 516 و دیزایر 820s از همین شرکت نیز به پردازنده میان‌رده اما 64بیتی مدیاتک مجهز شده‌اند. با وجود این‌که انتظار نداریم هیما تا پایان سال رونمایی شود اما امیدواریم هر چه زودتر جانشین One M8 را ببینیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.